Spørgsmål

Android Auto og Yousee Musik

Noget nyt angånende Android Auto understøttelse ? Eller skal man give op, og gå over til Spotify ?

17 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Dibber

Jeg kan se at du mangler svar her.

Vi har desværre ikke noget at bringe til understøttelse af Android Auto, men som altid er vi nysgerrige på nye og spændende platforme, så om det sker i fremtiden vil vi naturligvis ikke afvise :)
Omdømme 1
Hej,
Kunne i ikke give dette link til jeres udviklere: https://developer.android.com/training/auto/audio/index.html

Det vil tage 10 minutter at tilføje kompatibilitet for Android Auto, og selvom det officielt ikke virker i Danmark endnu så er der mange som har adgang til det alligevel, og det kunne være fedt at være på forkant så den dag det rammer officielt så er i klar.
De fleste nye biler i dag kommer med Android Auto i som standard.
Noget nyt om TDC play musik på Android Auto? ...her et halv år senere sidste kommentar.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan kun You See svare på hvad status på det er. Her på forummet forlyder der ikke noget nyt om det.
Omdømme 5
Badge +5
Hej SoerenJensen

Der er desværre ikke planer om at udvide porteføljen af understøttede enheder for YouSee Musik.

Vi har i stedet fokus på forbedring af de eksisterende platforme, som vi allerede er tilgængelige på.
hebs skrev:

Hej,
Kunne i ikke give dette link til jeres udviklere: https://developer.android.com/training/auto/audio/index.html

Det vil tage 10 minutter at tilføje kompatibilitet for Android Auto, og selvom det officielt ikke virker i Danmark endnu så er der mange som har adgang til det alligevel, og det kunne være fedt at være på forkant så den dag det rammer officielt så er i klar.
De fleste nye biler i dag kommer med Android Auto i som standard.

Hej... sikke en god idé.
Jeg står med samme problem. Stort ønske herfra også!
Enig ... Come on yousee... Android Auto & Apple Carplay må da være et must ved næste opdatering.
@Kasper - Jeg tror du misforstår Android Auto. Det er ikke "en ny platform". Det er ganske enkelt at gøre jeres nuværende app tilgængelig for AA. Det burde være ganske simpelt.
Men hey, Spotify virker fint over AA.
kenneth_egholm skrev:

@Kasper - Jeg tror du misforstår Android Auto. Det er ikke "en ny platform". Det er ganske enkelt at gøre jeres nuværende app tilgængelig for AA. Det burde være ganske simpelt.
Men hey, Spotify virker fint over AA.

Prøv at smid udfordringen til jeres udviklerer - på en hackathon - hvis i altså kunne finde på at afholde sådan noget :D:cool:
Omdømme 5
Badge +5
Hej @kenneth_egholm

Tak for dit input.

Der er der desværre fortsat ikke planer om at understøtte flere platforme i nær fremtid end dem vi allerede gør - nye som gamle, men vi arbejder i stedet på at gøre de nuværende integrationer endnu bedre :)
@Kasper

Du læser jo ikke hvad folk skriver.
Android Auto er netop en forbedring af nuværende app, sådan at den også virker i biler.
Det er så pisse frustrerende at være tvunget til at betale for noget, og de så ikke følger med udviklingen.
Jeg er også irriterret over , at Yousee ikke følger med udviklingen og ikke udvikler , så man kan bruge App over Apple carplay og android auto..
Har selv android auto.. og skal skifte fra AA til bluetooth hver gang jeg vil høre noget fra min Yousee music app.
Men så må jeg jo overveje , at skifte abb. og så få spotyfy istedet..
Mvh Jesper..
Hallo Kasper fra Yousee
Læs de beskeder og gå videre med det.
Og ikke flere standard besvarelser
Ja standard/autoudfyld Kasper.
Simpelthen så dårligt , at man ikke vil tilpasse App. Også ligeså dårligt at Android Auto ikke er tilgængelig i DK
. Og til sidst dårligt at Dab signal er så dårligt i Dk... kom nu ind i kampen... vi har 2018...
Men bortset fra det virker Yousee Musik ellers godt på mit Sonos og over Bluetooth.
Jesper
Hej Yousee.

Det er ret skuffende at konstatere at man skal benytte Spotify på Android for at få lyd og betjening i virkelig mange nyere biler med integreret understøttelse for både Apple og Android.
Et hav af podcast afspillere og andre former for musik apps understøtter muligheden.
Så det burde umiddelbart ikke være raket videnskab.

Jeg melder mig i koret af brugere der ville hilse muligheden velkommen :-)

/Kenneth
Jeg giver de andre forum deltagere ret.. Se at få jeres app til at være kompatibel med Android auto, ellers tror jeg der er mange der opsiger abonnement for at gå over til Spotify som er med på udviklingen..

Husk at hvis man ikke er under udvikling så er man derimod under afvikling.!
Jeg vil også gerne melde mig på banen. YouSee må selvfølgelig gøre hvad de har lyst til; men det er da ikke verdens største opgave at opfylde jeres kunders ønske om at YouSee Musik app bliver kompatibel med Android Auto. Det kunne måske være med til at afhjælpe den utilfredshed I støder på mange steder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)