Svar

Android Auto

Hej Yousee
Jeg anvender Android Auto i bilen hver dag, desværre uden at kunne bruge Youse app'en.
Hvis ikke Yousee skulle kommer med på vognen i en fart, må jeg gå over til Spotify.
Yousee på Bluetooth er ikke noget godt alternativ. Kun Android Auto er trafiksikker og det er mit store ønske at kunne høre min ynglings musik i bilen uden at det går ud over trafiksikkerheden
Kom nu i gang Yousee . ..i kan godt.!
icon

Bedste svar af Anna 4 december 2018, 15:19

Hej

Jeg kan se, at du endnu ikke har fået svar på dit post, så jeg træder lige til. :)

Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform, kan du ikke være sikker på, at henvendelser som ovenstående kommer videre til vores udviklere.

Lige i dette tilfælde, har jeg dog rigtig gode nyheder. Vores udviklere har i en rum tid været opmærksomme på et stort ønske fra vores kunder om at få YouSee Musik-understøttelse af Android Auto og Apple Carplay, og de har arbejdet hårdt på at imødekomme dette ønske. Det ser nu ud til at være lykkedes og vi forventer at kunne understøtte både Android Auto og Apple Carplay i løbet af det første kvartal af 2019. :)

Anna
YouSee Forum Team

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +1
Hej

Jeg kan se, at du endnu ikke har fået svar på dit post, så jeg træder lige til. :)

Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform, kan du ikke være sikker på, at henvendelser som ovenstående kommer videre til vores udviklere.

Lige i dette tilfælde, har jeg dog rigtig gode nyheder. Vores udviklere har i en rum tid været opmærksomme på et stort ønske fra vores kunder om at få YouSee Musik-understøttelse af Android Auto og Apple Carplay, og de har arbejdet hårdt på at imødekomme dette ønske. Det ser nu ud til at være lykkedes og vi forventer at kunne understøtte både Android Auto og Apple Carplay i løbet af det første kvartal af 2019. :)

Anna
YouSee Forum Team
Badge
Fantastisk nyhed - thumbs up
Fedt med sådan en god nyhed, vil se frem til den opdatering..
Det vil jeg se frem til :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P