Svar

Alle kanaler væk i Yousee Play

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan simpelthen ikke passe, at man fejlmelder hos Yousee at alle ens kanaler er væk fra Youseeplay og 24 timer efter er problemet stadigvæk ikke løst.

Få nu fingerne ud yousee og fix sag nummer 02570847. Timingen er katastrofal med touren på sit højdepunkt.

icon

Bedste svar af Erroneus 31 juli 2015, 10:44

Så virker det, langt om længe.

Så må vi håbe det holder.

Se original

26 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg går udfra du har prøvet genstart af router, computer, smartphones, tablets YouseePlay app (reinstallering?) og hva' har vi :)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Erroneus har modtaget fra andre medlemmer.

Yep og prøvet fra forskellige kilder, forskellige netværk. Det er en fejl hos Yousee, hvilket de også har bekræftet, men åbenbart skal bruge flere dage på at løse :(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Erroneus skrev:
Yep og prøvet fra forskellige kilder, forskellige netværk. Det er en fejl hos Yousee, hvilket de også har bekræftet, men åbenbart skal bruge flere dage på at løse :(

Kan det virkelig passe, at der kan være noget galt lokalt med YouSee Play?

Jeg har hver dag set både det ene og andet. Senest har jeg set fodbold både fra TV3 Sport 1 og Eurosport DK.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ja det er surt show. Yousee har sikkert nogle servicemål de arbejder efter, afhængig af hvor besværligt opgaven er at fikse. Det kunne tænkes, at det var en defekt som skulle laves ude, og derved den længere deadline. 

Men ja da, det er irriterende at vente :)

Må jeg spørge, om du ser TV gennem N-A-A? Jeg har samme problem og fik i går at vide at der var problemer med NAA. Kan bare ikke læse om fejlmeldinger nogen steder!
Omdømme 1

Det gør jeg og fik samme forklaring. Der er intet galt med selve TV signalet eller mit Internet.

Jeg har svært ved at se hvordan problemet kan være med N-A-A, men det er åbenbart kun personer i Nyborg som er ramt af problemet, som nu rammer 48 timer. Jeg har fundet en anden løsning til dagens etape, men det er godt nok ikke optimalt.

Nej, det er ret irriterende! Håber, der snart sker noget!
Omdømme 1

Jeg er sq glad for at yousee's "teknikere arbejder på højtryk for, at finde og rette fejlen", fordi ellers vil det jo tage lang tid...

/s

Ja, det er fantastisk. Og You See siger fejlen ligger ved Antennelauget, og Antennelauget siger den ligger ved You See - flot!!!
Omdømme 1

Suk fantastisk. Hvordan fejlen kan ligge ved Antennelauget forstår jeg ikke, det er ikke dem der driver Yousee Play og Yousee.dk har korrekte informationer om ens TV pakke.

Omdømme 3

Badge +3

Erroneus skrev:
Suk fantastisk. Hvordan fejlen kan ligge ved Antennelauget forstår jeg ikke, det er ikke dem der driver Yousee Play og Yousee.dk har korrekte informationer om ens TV pakke.

Det er jo nødvendigt, at YouSee ved, hvilken pakke du har. De skal jo bruge den vide til at sætte filtre op for den enkelte afhængig af hvilken pakke man har. 

Omdømme 1

Det er korrekt, men hvis jeg logger ind i Mit Yousee så står der korrekt nok at jeg har den fulde TV pakke, så Yousee har informationen...

Omdømme 3

Badge +3
Har i prøvet at bruge YouSee Play med en anden internetforbindelse? Det kunne være med mobilen via mobilt hotspot.

Omdømme 1

Yup,  har prøvet både fra en Oister (3) og fra en TDC mobil forbindelse, samme problem.

Omdømme 3

Badge +3

Erroneus skrev:
Yup,  har prøvet både fra en Oister (3) og fra en TDC mobil forbindelse, samme problem.

Men ikke via den samm wifi forbindelse?

Omdømme 1

Det virker ikke på Yousee's net fra en computer, fra en tablet og fra en mobil.

Det virker ikke på 3's net fra en tablet og fra en mobil.

Det virker ikke på TDC's net fra en tablet og fra en mobil.

Jeg tror det er slået fast, at problemet er hos Yousee.

Omdømme 3

Badge +3

Erroneus skrev:
Det virker ikke på Yousee's net fra en computer, fra en tablet og fra en mobil.

Det virker ikke på 3's net fra en tablet og fra en mobil.

Det virker ikke på TDC's net fra en tablet og fra en mobil.

Jeg tror det er slået fast, at problemet er hos Yousee.

Det virker som om der er et lokalt problem med YouSee Play. Det virker også som om fejlen ligger hos YouSee. Kan det ha' noget med jeres log in at gøre? Skriv til YouSee på Facebook og forklar problemet. Husk at medtage dine oplysninger om, at det heller ikke virker via andre net (mobil).

Omdømme 1

Det er fejlmeldt hos Yousee, som påstår de arbejder på sagen, det går bare ikke særligt hurtigt :)

Omdømme 3

Badge +3

Erroneus skrev:
Det er fejlmeldt hos Yousee, som påstår de arbejder på sagen, det går bare ikke særligt hurtigt :)

Der sker jo ikke noget ved, at få support via facebook til at presse på.

N-A-A kan ikke se nogen kanaler hverken på ipad iphone pc skrot

Ja, banan! Jeg blev lovet i går eftermiddag, at fejlen ville være rettet indenfor 24 timer - skod! Virker stadig ikke!
Omdømme 1

24 timer, yes det er deres standard-svar, når de ingen ide her :D

Jeg har fået lidt mere ud af dem, men det er ikke positivt:

Fejlen ligger i, at I ikke står med en TV-pakke i det system der henter rettigheder til YouSee Play. Det er årsagen til denne fejl som vi er ved at undersøge nærmere, så vi kan få det rettet. Vi kan dog fortsat ikke give en tidshorisont. 

Så selv om det står korrekt på Yousee.dk, så henter Yousee Play informationer fra et andet system og det er åbenbart holdt op med at virke, men kun for N-A-A kunder og Yousee ved ikke hvordan de retter det.... betryggende.

Omdømme 3

Badge +3

Erroneus skrev:
24 timer, yes det er deres standard-svar, når de ingen ide her :D

Jeg har fået lidt mere ud af dem, men det er ikke positivt:

Fejlen ligger i, at I ikke står med en TV-pakke i det system der henter rettigheder til YouSee Play. Det er årsagen til denne fejl som vi er ved at undersøge nærmere, så vi kan få det rettet. Vi kan dog fortsat ikke give en tidshorisont. 

Så selv om det står korrekt på Yousee.dk, så henter Yousee Play informationer fra et andet system og det er åbenbart holdt op med at virke, men kun for N-A-A kunder og Yousee ved ikke hvordan de retter det.... betryggende.

Det er fordi I ikke står som betalende for f. eks. Fuldpakken. I betaler til N-A-A.

Omdømme 1

Igen igen, vi står korrekt på Yousee.dk , så de har infoen i deres system.

Omdømme 3

Badge +3

Erroneus skrev:
Igen igen, vi står korrekt på Yousee.dk , så de har infoen i deres system.

Det skrev du jo i din meddelelse om, hvad YouSee havde oplyst. Selv jeg havde oplyst det. Infoen mangler i f. eks. derees betalingssystem. Ligegyldig. Håber I snart får det til at køre igen. Det kunne være, at N-A-A skulle lægge pres på YouSee - de er jo storkunde hos YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)