Svar

aktiv kunde nr

jeg kan ikke lokke ind på play musik da jeg får af vide af jeg ikke har knytted et aktiv kunde nr til mit login er der nogen der har en løsning på dette

icon

Bedste svar af pepijo25 11 februar 2015, 17:26

takker kunde service jeppe for af løse problemet  for mig

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej pepijo25

Velkommen til vores forum :)

Med denne type fejl, der skal du tage kontakt til os.

Du kan kontakte os her

/Kevin.

DET HJALP IKKE AF SKIFTE KODEN NU SIGER DEN INDVALID USER AND/OR PASSWORD

Hej

Det ser ud som om du har et problem med din Caps lock. ;)

Skrives ord eller sætninger udelukkende med STORE BOGSTAVER svarer det til at råbe og da dette er en kundeforum, kan store bogstaver godt virke støjende. 

Jeg mener der på tiden er problemer, og at der arbejdes på at finde fejlen. Der er mange der ikke kan få det til at virke. Se denne tråd

og denne

det kunne jo være det var en forglemmesel efter langt tid prøven med af skifte kode og af det virker på det en og ikke det andet  mit yousee virker men med den samme kode for jeg hele tiden forkert aktiv kunde nr el som jeg skev i den anden som du er føler er negativ med  så er det nok ikke lige hvergang hovet husker capslock men bare vil have musik jeg betaler jo for en service som jeg ikke kan benytte oghvis det har været en fejl for nogle bruger i et stykke tid så burde det jo også været ordnet  men det er alså ikke noget højtråbene men nok bare en for glemmesel har siddet i nogle dage og prøvet af ringe med vente tone i 20-25 min hver gang så lidt træt er jeg .over dette . men håber da jeg for musik engang med tiden .

vh per jensen

Helt i orden Per - Håber du snart får musik.

Dette er et skud i tågen. Hvis du kan huske det allerførste kodeord du brugte, så prøv om det virker. Ikke fordi jeg tror det virker, men man ved jo ikke med det it-halløj. Nogen gange har det jo sit eget liv. :-)
hej kan stadigvæk ikke høre musik har skiftet kode flere gange til dem jeg havde først og frem til nu men intet skerstadigvæk  intet aktiv kunde nr  og hører ikke noget fra jer selv om der stod efter 2-4 dage kunne jeg forvente et svar eller hører fra jer men intet er sket godt nok ringe service

Hej igen Per

Jeg er privatkunde og når du skriver her i forum er du anonym.  Kasper som er ansat i Yousee, har foreslået dig at ringe til kundeservice. Har du prøvet det?  

Hvis du har ringet og Yousee har lovet at ringe tilbage, er det  under al kretik, hvis de ikke har gjort det, men desværre nytter det ikek at du forventer et opkald, blot ved at skrive efter et her i tråden.  Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til  kundeservice, dette er et  kundeforum.

hej har prøvet af ringe flere gange men efter hver gang af have ventet ca 20-25 mun så føler jeg mig til grin det kaan da ikke være rigtig af hver ganng jeg prøver af ringe så er linjerne optaget i lang tid hver gang har prøvet mindst 12-15 gange  så det opgav jeg   sådet er der for

takker kunde service jeppe for af løse problemet  for mig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P