Spørgsmål

AirPlay virker ikke ved live-streaming med Apple TV

Badge
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Undrer mig over at jeg ikke kan live-streame fra min YouSee Tv &Film app. Streaming af film og serier fungerer fint. Både til vores B&O, LG og Sony fjernsyn med diverse Apple TV tilsluttet. Live streaming virker også på selve app devicen, iPad og IPhone. Men altså ikke når der skal castes til TV. Jeg starter live streamingen på deviecen og aktiverer derefter AirPlay ikonet. Casting aktiveres og der vises et loading symbol på TV'et. Det fortsætter uendeligt indtil den til sidst bliver smidt af. Jeg har Apple TV3 og YouSee bredbånd 50/10. Aktuel test viabredbånd.dk viser 26/12 Mbit/s.

Håber der er nogen der kan opklare mysteriet?

2 Kommentarer

Omdømme 1
Nej det virker ikke. Er vi mange som har gjort opmærksom på.

Men er sikker på yousee Kasper snart er på banen med en helvedes masse forslag som ikke virker.

Men de vil åbenbart ikke prioritere at få lavet AirPlay delen.

Så flere og flere skifter til stofa, Viasat eller andre for at få et bedre produkt.

Stofa og andre har tilmed apps til atv4 så man slipper for at bruge AirPlay. Men også dette sylter yousee.
Omdømme 4
Badge +6
Hej ALage

Velkommen til YouSee Forum. :)

Jeg har fundet en lille guide frem til dig, som forhåbentligt kan hjælpe dig lidt videre med det. Her finder du i hvert fald et løsningsforslag.

https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/stream-problemer/apple-tv-3

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)