Airplay virker ikke med yousee play TV og film

• Deltager
  • 2 kommentarer

Mit AirPlay virker perfekt med DR TV, Viaplay og TV2 nord, men med Yousee play TV OG FILM sendes billedet op, så det kun dækker halvdelen af skærmen og står lodret !
Nogen der har oplevet noget tilsvarende og har en løsning. Umiddelbart skulle man tro, det var en fejl i yousee app'en ?

15 Kommentarer

Hej Janron

Ud fra de problemer du oplever, så tyder det på at du bruger Skærmduplering og ikke Airplay. 

Hvis det er Airplay og stadig samme fejl, så må du gerne kontakte os, via følgende side: http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

/Petar

Ja det oplever jeg også. - det samme gælder en af mine venner. Det har ikke tidligere været et problem, men har udelukkende været sådan de seneste par uger. Ved heller ikke hvorfor det pludselig er sådan. Jeg har desværre ikke en løsning, men søger den derfor også.

Hvis jeg kun bruger Airplay virker det slet ikke. Slår jeg airplay og skærmkopi til kommer billedet lodret i den ene side, og som Nanna nævner er det opstået for ca. 3 uger siden ifm. seneste opdatering med direkte airplay adgang via symbol øverst th.
Jeg har samme problem : lodret (vendt 90 grader) billede som kun fylder højre skærmdel. Var tidligere ok og er stadig ok med fx DR TV app'en. Det er en iPad air2 med lightning/HDMI adapter. Airplay eller skærmdublering, whatever, det virker ikke mere. Og Airplay kommer med en meddelelse om at starte video før hdmi forbindes, så den synes åbenbart selv den er involveret !
Jeg sidder lige nu med en pc skærm og en Iphone5 og har kabel på mellem dem, ingen problemer, fint billede på skærm, lige så snart jeg starter Yousee app vender billedet 90 grader og er kun i højre side :-( samme problem har jeg oplevet i mit sommerhus de sidste 2-3 uger mellem Ipad/Iphone og tv skærm, øv øv

Hej,
Har samme problem med at billedet vender 90 grader og kun står i højre side.
Er denne løst eller er der nogen der har forslag til en løsning??
Vi må have PETAR fra Yousee på banen. Altså Airplay virker ikke på yousee tv og film uden skærmkopi. Slår vi derfor skærmkopi til, kommer der kun det halve af billedet anbragt lodret i højre side. Hvis vi vender Ipad flytter det over i den anden side! På DR TV kører det perfekt, og på viaplay og TV2 play virker det, når vi kører Airplay med skærmkopi slået til.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Alle

Vi har testet alt igennem og selve Airplay virker med vores app, i skal selvfølge have den nyeste version at vores app og have telefonen fuldt opdateret.

Hvis man benytter skærmdublering enten via et HDMI kabel eller via Airplay, så vender billedet forkert og dette er noget vores udviklere arbejder på at få rettet. Jeg kan desværre ikke give en tidshorisont for hvornår det forventes rettet.

/Kevin

Hej Kevin,
Synes ikke det er rimeligt at YouSee ikke kan give en tidshorisont. Fejlen har snart været der i 1 måned og har jo virket fint før. YouSee må da kunne komme med "noget" frem for at lade deres abonnenter hænge i uvished.
/Booggi
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Alle 

Fejlen er konstateret og løsning stort set klar.

Forventelig tidshorisont = midt i juni.

/Kasper

Lyder godt Kasper, tak for info :-)

Nu er der så gået 3 uger siden Kevin oplyste, at der ingen tidshorisont var for løsning af problemet med lodretstående billede ved skærmdublering. Nu må der da være en tidshorisont....
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej JanC

Vi har ikke en dato men som min kollega skriver, så forventes det rettet midt juni :)

/Kevin

Hej Kevin
Det er nu 4 måneder siden at jeres udviklere arbejdede på at rette fejlen med lodret billede. Sker der noget???
Det er da rettet for længe siden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P