Spørgsmål

Airplay streaming virker stadigvæk ikke

Jeg kan bruge airplay til Apple tv med både direkte skærmduplering og inde fra alle andre streaming apps (netflix, hbo, YouTube etc.)
Men så snart jeg anvender streaming inde fra yousee app, timer den ud, giver efter laaang tid kun lyd (ingen billede) og går så helt i stå. Den almindelige skærmduplering virker heller ikke i app'en, men det er vist en bevidst feature som jeg forstår det. Almindelig streaming på Ipad virker fint.
Jeg har yousee 100mbit fast forbindelse med yousees egen router. Jeg har nulstillet Apple tv og opdateret til seneste ios. Intet virker. Alle andre apps virker helt fint.

Claus

3 Kommentarer

Det er YouSee som har et problem med deres app. Jeg oplever fuldstændig det samme. Det har ind i mellem fungeret, men pt. virker det ikke her. Har prøvet både med et Apple TV 3 og 4 samt fra flere iOS devices.
Airplay streaming fra alle andre apps og services fungerer 100% stabilt - så det er så trist at YouSee forsøger at bede brugerne om at fejlsøge i egen installation, nu hvor der ingen problem er med Airplay fra andre apps og de modtager så mange henvendelser fra frustrerede kunder som oplever præcis det samme.

Det vil bare være så meget lettere hvis YouSee tog sig sammen og fik frigivet en app til Apple TV 4 - så kunne vi allesammen komme videre.

Nikolaj
Prøver på en gammel tråd. Da jeg har samme problem med Yousee appen. Alle andre fungerer perfekt.
Kan i ikke bare melde ud hvis i ikke kan få det til at virke. Nu har vi fået grundpakke og bland selv. Tidligere den store pakke. Så bare ikke fedt når det meste skal streames. At appen sjældent virker.

Kenneth
Omdømme 2
Badge +1
Hej alle

Emnet har været oppe og vende flere steder og vi har blandt andet givet nogle svar til det her:

https://forum.yousee.dk/yousee-underholdning-11/streaming-af-yousee-til-apple-tv-virker-ikke-98576#post105074

Özcan, youSee forum team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P