AirPlay og ny Tv Guide i YouSee Play app’en

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer
Ja, det er en Sony-telefon. Det er en fejl, vi beklager!

YouSee Play Tv & Film app’en understøttes nu af AirPlay

I dag har vi lanceret AirPlay i YouSee Play Tv & Film app’en til iPhone og iPad. Som noget helt nyt får du mulighed for at afspille Live Tv, Tv-arkiv, Film og Serier på dit fjernsyn via Apple TV.

Ny TV Guide på mobil
Tv Guiden til mobil har fået et ansigtløft, så det bliver nemmere at få overblik, og den bliver mere intuitiv at bruge på mobil og tablet.

Påmindelser i Tv Guiden
Det er også blevet muligt at oprette påmindelser i Tv Guiden, så du aldrig går glip af dine yndlingsprogrammer igen. Det er nemlig nu muligt at sætte en påmindelse, så du får en notifikation inden udsendelsen starter (husk at tillade notifkationer fra app'en). 

Sidst men ikke mindst, er vi i fuld gang med en understøttelse af Chromecast og forventer at denne er lige på trapperne :)

10 Kommentarer

Hej

Jeg har et problem på min iphone 6, når jeg anvender Airplay.

Problemet opstår når jeg går væk fra appen, eks. skal skrive en sms eller bare går på standby mode.

Er det virkelig et krav at appen skal være i fokus for at den kan streame via airplay ?

Mvh.

PL

Samsak skrev:
Hej

Jeg har et problem på min iphone 6, når jeg anvender Airplay.

Problemet opstår når jeg går væk fra appen, eks. skal skrive en sms eller bare går på standby mode.

Er det virkelig et krav at appen skal være i fokus for at den kan streame via airplay ?

Mvh.

PL

Jo, den bør fortsætte afspilningen uanset om den er i baggrunden. Især på dårligt WiFi kan man dog opleve, at app'en ikke helt forstår, den er gået i gang med at AirPlay'e. Relateret hertil kan man også opleve, at AirPlay-ikonet fx ikke går væk, selvom man ikke er på WiFi mere. Alt dette styres helt af styresystemet og er desværre ikke noget, vi har kontrol over i app'en.

Hvad er en tidshorisont med 'lige på trapperne'?

Mvh

Jette

Normalt vil jeg forvente at "lige på trapperne" i yousee sprog betyder 4-12 måneder.

Vi er vist mange, som savner support af ChromeCast i YouSee Play app'en. TV 2 Play, Netflix og Viaplay kan alle få det indkorporeret, så hvorfor YouSee er så længe om det er en gåde for mig...?
Kære YouSee

Nu må i da snart se at få "fingeren ud" og få etableret CromeCast som de fleste af jeres konkurenter har.

Det er pinligt at I som markedsleder, ikke er kommet videre. 

Chromecast support ville gøre mange kunder glade - lad os håbe på det snart er klar (gerne inden sommer)

Kære yousee
Har mest brugt min gamle tv guide fordi den har kategorier. Det er desværre et kæmpe tilbageskridt at jeres nye guide ikke har dette. Den gamle guide virker ikke mere på min iPhone, så jeg håber i snart udvider tv guiden med kategori søgning. Tror ikke jeg er den eneste der synes det.

Venlig hilsen
Laus Lausen
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  • , 
  •  og 
  • 

I tråden Chromecast til YouSee Play er landet!  er der lidt mere information om YouSee Play + Chromecast som er lanceret i dag :D

• Jeg syntes stadigvæk at YouSee tv guiden er en "tynd kop te" Jeg benytter mig stadigvæk af tvtvtv.dk

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)