Spørgsmål

Airplay

AirPlay virker stadig ikke!
Hvornår får i lavet det lort eller lavet en app?

5 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej bdichow

Jeg kan se, at der er ikke er nogen der er budt ind med svar endnu.

Jeg vil derfor gerne høre om du fortsat oplever problemer, og i så fald hvilke problemer du oplever? :)

Vi har samlet nogle løsningsforslag, til når du oplever problemer via AirPlay, og dem må du meget gerne prøve at kigge nærmere på. Du kan finde dem her http://

Katrine, YouSee Forum Team
Hej Katrine

Jeres "løsningsforslag" virker stadig ikke. Jeg er også meget træt af jeres airplay ikke virker, når nu mange andre apps sagtens kan få airplay til at virke. Kundeservice siger at de er på sagen. Det har de været meget længe. Det virker ikke som om I prioritere airplay og jeres kunder.
Omdømme 4
Badge +6
Hej ABrinch

Hvad sker der, når du forsøger at bruge app'en med Airplay?

Det vi oftest oplever er, at afspilning ikke bliver startet helt på den måde, som den skal. Det er vigtigt, at du først starter afspilning på din mobile enhed og først derefter bruger det Airplay ikon, vi har lagt ind i app'en.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 4
Badge +6
Hej igen

Har du fundet ud af det? Hvis noget I tråden har hjulpet, må du meget gerne markere det som bedste svar, så andre kan se det. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Jeg har aldrig haft problemer med AirPlay.
Har du opdateret din Apple enhed?
Gå under Indstillinger, Generelt, Softwareopdateringer (eller følg 1-tallet)
Hvert år i januar har jeg et party hvor vi streamer fra YouSee Play, aldrig haft problemer. Senest i April, brugte jeg AirPlay, uden problemer.
Prøv evt. med en anden Apple enhed, en ven, familie eller lign.
Det virker :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P