Spørgsmål

Afspilning fra Film & TV app via AirPlay virker ikke ved alle film

Hvorfor er der så mange film, der ikke kan afspilles på et Apple TV 4 via Airplay?

F.eks. kan jeg ikke afspille Junglebogen eller Kollektivet via Airplay, mens Star Wars: The Force Awakens og Under Sandet virker fint. Jeg har prøvet fra flere forskellige enheder, med samme resultat hver gang.

Jeg har også prøvet at tilslutte min iPad med et HDMI kabel til tv'et, men heller ikke her vil alle filmene afspilles.

Er det er spørgsmål om rettigheder?

5 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej BrianBorup

Velkommen på YouSee Forum! :)

Der skulle ikke være forskel på filmene hvad dette angår.

Funktionen Airplay gælder umiddelbart alt streaming-indhold i app'en og derfor kommer din henvendelse bag på mig.
Jeg vil derfor anbefale dig at genstarte udstyret og prøve at se om det ikke hjælper.

Det kan være andre brugere i forummet kan byde ind med hjælp eller lignende oplevelser og løsning.

Vh.
Nu prøvede jeg lige igen og vupti, så virker AirPlay ved alle film. Fantastisk.

Forleden var der ellers et mønster, idet nogle film konsekvent virkede på tværs af enheder, mens andre konsekvent ikke ville afspilles.
Der er noget galt med Yousee TV App'en til iPhone. Der er ofte udfald i forhold til Apple TVet herhjemme - jeg så halvdelen af The Revenant fra iPhone 6 via Apple TV (3) igår - idag kan jeg ikke få hul igennem - HBO appen virker derimod fint...
Yousee er til tider noget l***.

Siden igår har jeg intet kunne streame til atv4. Det er dog første gang det er sket.

Der har dog været andre problemer med yousees streaming-metoder.
Yousee og airplay er en by i Rusland.
Omdømme 5
Badge +5
Hej med jer

Blot til info har jeg givet et nyt svar til samme emne i denne tråd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)