Afpiller kun et nummer ad gangen på yousee musik på PC | YouSee Community
Svar

Afpiller kun et nummer ad gangen på yousee musik på PC

Jeg er nu bruger af yousee musik på PC. Bruger Chrome browser.
Hvis jeg vælger fx et album og trykke afpil på første nummer, så fortsætter musik-nummer to ikke automatisk (som fx i Spotify)
icon

Bedste svar af MS-ERIK 20 oktober 2018, 11:41

Enten var jeg ikke opmærksom på alle mulighederne ved forrige svar, eller også har YouSee indlagt nye funktioner i den nyeste opdatering. For nu kan man faktisk godt starte afspilning fra f.eks. sang 50, og derefter fortsætte automatisk med sang 51 og videre indtil der ikke er flere.

I appen på iPad og smartphone sker det helt af sig selv med standardindstillingerne, men der kan ændres under indstillinger. Når afspilningskøen vises kan man foretage ændringer i rækkefølgen, eller manuelt springe sange over.

Hvis det ikke virker er det muligt at appen på iPad eller smartphone mangler den nyeste opdatering.

På en Windows-PC klikkes på pilen ved albumbilledet øverst, og så vises en menu, hvor man vælger punktet "Erstat køen". Så havner alle sange i albummet i afspilningskøen. Ønskes afspilning startet fra og med sang nr. 50 åbnes køen, og man finder sang 50 og klikker på pilen, hvorefter afspilning startes. Det er muligt at afspilning af sang 1 er startet, men det afbrydes automatisk med det samme. Der afspilles derefter automatisk med resten af køens sange.

Hvis det ikke virker er det muligt at man skal slette de midlertidige internetfiler (med den hertil beregnede funktion under indstillinger i browseren).
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hvis jeg vælger fx et album og trykke afpil på første nummer, så fortsætter musik-nummer to ikke automatisk (som fx i Spotify)

Oplever det samme, så jeg trykker automatisk på sang nr.2, så bliver den afspillet 😉 Okay! Kan godt følge dig i din pointe ;)) Tidligere i YouSee-Musik, blev diverse musik automatisk! 1-2-3 osv, Uden, at man behøvede at trykke, så kørte det automatisk 😃
Omdømme 4
Badge

Oplever det samme, så jeg trykker automatisk på sang nr.2, så bliver den afspillet 😉 Okay! Kan godt følge dig i din pointe ;)) Tidligere i YouSee-Musik, blev diverse musik automatisk! 1-2-3 osv, Uden, at man behøvede at trykke, så kørte det automatisk :D

PS. Har lige afprøvet . Kan kun give dig ret i, at man er tvunget til at trykke på knappen: Return? Så en ny YouSee-melodi, bliver afspillet?
Omdømme 7
Badge +3
Jeg har lige prøvet både på PC i Edge-browseren under Windows 10 og i YouSees musikapp på en smartphone med Android. Hvis man åbner et album og klikker øverst på albumbilledet (IKKE på første sang) starter afspilning, og alt på albummet lægges automatisk i en afspilningsliste. Herefter afspilles alt på albummet automatisk. Der er nogen gange lige lovlig lang pause mellem afspilning af to sange.

Klikker man på en enkelt sang afspilles kun denne (som de øvrige brugere skriver ovenfor), og man skal selv manuelt starte afspilning af den næste, eller manuelt vælge næste sang, hvilket kan gøres samtidig med at første sang afspilles. I både Spotify og Tidal vil næste sang blive afspillet automatisk og lagt i en afspilningsliste.
Ja man kan klikke øverst hvis man vil afspille fra sang nr 1 og fremefter. Man hvad nu hvis man vil afspille fra sang nr 50 og fremefter? Hvilket var mit ønske.
Omdømme 7
Badge +3
Enten var jeg ikke opmærksom på alle mulighederne ved forrige svar, eller også har YouSee indlagt nye funktioner i den nyeste opdatering. For nu kan man faktisk godt starte afspilning fra f.eks. sang 50, og derefter fortsætte automatisk med sang 51 og videre indtil der ikke er flere.

I appen på iPad og smartphone sker det helt af sig selv med standardindstillingerne, men der kan ændres under indstillinger. Når afspilningskøen vises kan man foretage ændringer i rækkefølgen, eller manuelt springe sange over.

Hvis det ikke virker er det muligt at appen på iPad eller smartphone mangler den nyeste opdatering.

På en Windows-PC klikkes på pilen ved albumbilledet øverst, og så vises en menu, hvor man vælger punktet "Erstat køen". Så havner alle sange i albummet i afspilningskøen. Ønskes afspilning startet fra og med sang nr. 50 åbnes køen, og man finder sang 50 og klikker på pilen, hvorefter afspilning startes. Det er muligt at afspilning af sang 1 er startet, men det afbrydes automatisk med det samme. Der afspilles derefter automatisk med resten af køens sange.

Hvis det ikke virker er det muligt at man skal slette de midlertidige internetfiler (med den hertil beregnede funktion under indstillinger i browseren).

Besvar