Ændring af filmpakken | YouSee Community

Ændring af filmpakken

Omdømme 7
Badge +7
  • Superbruger
  • 3360 kommentarer
Modtaget fra YouSee:

Film- og Seriepakken ændrer sig

Vi ændrer i indholdet i Film- & Seriepakken, som er en del af YouSee Bredbånd. Fra den 1. januar får jeres medlemmer/beboere nu adgang til Film Favoritter fra Viasat. Her ligger der altid 225 film, hvoraf 10-12 af dem udskiftes hver måned. Film Favoritter fra Viasat indeholder storfilm som De Urørlige, Taken-trilogien, The Butler og Vicky Cristina Barcelona.

Til gengæld udgår Dansk Filmskat og det meste af børneunderholdningen fra Film- & Seriepakken. Jeres medlemmer/beboere har fortsat adgang til al den børneunderholdning, som ligger i tv-arkivet.

19 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvordan kan der så ses og genses de gode gamle Danske film.?
Omdømme 7
Badge +7
Hvordan kan der så ses og genses de gode gamle Danske film.?
Dette er et kunde til kunde forum, hvorfor spørgsmålet skal stilles til YouSee.:D
Omdømme 7
Badge +4
Adgang til både "Cmore film og serier" og "255 Film Favoritter fra Viasat". Ikke dårligt. Med mindre, det er gamle film, som kommer fra Viasat
Omdømme 7
Badge +4
Men yousee har ikke kommunikeret det ud, jeg har ikke modtaget nogen mail, og det har min forening heller ikke. Og der står stadig, at Dansk Filmskat og hele børneuniverset følger med i bredbåndsabonnement, man opretter / skifter til. Og man har tilsyneladende allerede fjernet en hel del
Omdømme 3
Men yousee har ikke kommunikeret det ud, jeg har ikke modtaget nogen mail, og det har min forening heller ikke. Og der står stadig, at Dansk Filmskat og hele børneuniverset følger med i bredbåndsabonnement, man opretter / skifter til. Og man har tilsyneladende allerede fjernet en hel del

Hvad kan man sige, det jo Yousee 😉
Omdømme 7
Badge +7
YouSee har sendt det til den/de kontaktpersoner den enkelte forening har.
Omdømme 7
Badge +4
Det har de så ikke her
Omdømme 7
Badge +7
Der står intet på vores forenings hjemmeside, kan heller ikke se at der står noget på You See's forenings sider.
Omdømme 7
Badge +7
Der står intet på vores forenings hjemmeside, kan heller ikke se at der står noget på You See's forenings sider.
Er I ikke medlemmer af en antenneforening?
Omdømme 7
Badge +7
Jo, men der står ikke noget på deres hjemmeside, ikke endnu i hvertfald.
Omdømme 7
Badge +7
Jo, men der står ikke noget på deres hjemmeside, ikke endnu i hvertfald.
De holder sikkert jul/nytår.:S
Omdømme 5
Badge +6
Hej alle

Jeg blander mig lige. :)

Det er korrekt, at vi ændrer på indholdet i Film- & Seriepakken.

Det er som udgangspunkt ikke noget, vi varsler jf. vores vilkår - dermed er det ikke sagt, at vi ikke nødvendigvis gør det i nogle tilfælde. Indholdet i Film- & Seriepakken er noget, der bliver ændret løbende alt afhængigt af de aftaler, vi laver med de enkelte selskaber.

Godt nytår.
Omdømme 7
Badge +4
Hej alle

Jeg blander mig lige. :)

Det er korrekt, at vi ændrer på indholdet i Film- & Seriepakken.

Det er som udgangspunkt ikke noget, vi varsler jf. vores vilkår - dermed er det ikke sagt, at vi ikke nødvendigvis gør det i nogle tilfælde. Indholdet i Film- & Seriepakken er noget, der bliver ændret løbende alt afhængigt af de aftaler, vi laver med de enkelte selskaber.

Godt nytår.

Nu er det jo ikke bare en udskiftning af nogle film, men det er ophør af

1. SF kids
2. Dansk Filmskat

Det vil sige 2/3 af film og serie leverandørerne, der ophører

Og inde under bredbånd står der stadig, at man får disse med i abonnement

Det kan man ikke læse nogen steder på Yousee.dk, og heller ikke den nye Viasat Film tjeneste

https://yousee.dk/bredbaand/overblik.aspx

Godt nytår

Omdømme 7
Badge +3
Hvis det kun er i YouSees abonnement, at de to filmtjenester udgår, men tjenesterne selv fortsætter, kan en løsning være at abonnere på dem direkte via internetadgang uden at blande YouSee ind i det. Det koster naturligvis ekstra.
Omdømme 7
Badge +4
Problemet er bare, at Yousee ikke informerer deres kunder om det, men sælger deres produkter så sent som idag i deres butikker og på yousee.dk, incl. DanskFilmskat og SF Kids, og så er det forsvundet eller forsvinder imorgen
Omdømme 7
Badge +4
Og fordi Yousee ikke har orienteret deres kunder, så begynder rigtig mange at brokke sig på facebook nu, fordi de pludselig har mistet en masse børne underholdning og dansk film skat

De har dog fjernet dansk filmskat, når man går ind og ser internet produkterne
Uanset om det så er tv-forening eller privat kunde, så er jeg som privatkunde IKKE blevet indformeret om Jeres valg af skiftning af Dansk Filmskat til VIASAT.

Jeg har IKKE endnu set at der er punkter der står VIASAT ved men kun C-more.
Er det VIASAT eller er mangler jeg at opdatere min boks?
Omdømme 7
Badge +4
Jeg kan heller ikke se alle de film de har lovet
Omdømme 2
Det virker efterhånden, som You See gør alt for at miste kunderne. Efterhånden er det kun mobil de udvikler. Radio og TV afvikler de. Men kon ikke jeg snart er færdige med det her amatør firma

Besvar