Advarsel - Lej ikke denne film!

Jeg kom ved en fejl til at leje "Alien Convergence" i den tro at det var den nye "Alien Covenant"
OMG! Det var en stor fejl at jeg ikke læste alle informationerne, men bare lejede løs i min iver :8
39 kr. lige ud af vinduet - håber de går til et godt formål... Fik da set 8 min. af den :$

4 Kommentarer

Bedre held næste gang. Jeg tror desværre din indbetaling går til aktionærerne eller til direktørlønningerne, men det kan vel også være et godt formål?.

Ha ha - elsker din signatur. :cool: Håber du får en dejlig sommer i din have, og husk nu at læse næste gang før du køber.. :D
:cool: - tak i lige måde Maja.
Ja jeg synes de andres signaturer var lidt for alvorlige og synes ikke helt at man kan prale af tv-udstyr så jeg smed lidt andet ind :S
Omdømme 7
Badge +4
andersbomortensenyouseeme skrev:

Jeg kom ved en fejl til at leje "Alien Convergence" i den tro at det var den nye "Alien Covenant"
OMG! Det var en stor fejl at jeg ikke læste alle informationerne, men bare lejede løs i min iver :8
39 kr. lige ud af vinduet - håber de går til et godt formål... Fik da set 8 min. af den :$

Du kunne næsten have sagt dig selv, at de umuligt kan have film som der stadig vises i de danske biografer :)
Men de er sindssygt bagud her hjemme, flere af dem kan man allerede købe på Blu-ray i udlandet. En som filmen Logan har jeg eks. haft på Blu-ray i næsten 1 måned.
Per K skrev:

andersbomortensenyouseeme skrev:

Du kunne næsten have sagt dig selv, at de umuligt kan have film som der stadig vises i de danske biografer :)
Men de er sindssygt bagud her hjemme, flere af dem kan man allerede købe på Blu-ray i udlandet. En som filmen Logan har jeg eks. haft på Blu-ray i næsten 1 måned.

Tak Per :cool:
Ja jeg blev revet med i min iver. Jeg lavede en klassisk fejl at tro at yousee kunne levere noget nyt.
P.S. Jeg er iforvejen ikke den store yousee fan!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)