Svar

adgang til youseeplay ?

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har TDC´s fuldpakke.. og efter hvad jeg kan læse så skulle jeg kunne logge ind på youseeplay, også se tv via telefon/tablet..

Men når jeg logger ind på youseeplay så er der ingen tv-kanaler.. (uagtet om jeg er hjemme eller ude)..

Det er ganskevist via en antenneforening, men det er yousee som levere det hele..

icon

Bedste svar af kenp 25 august 2015, 12:19

selv om jeg var oprettet som kunne og havde været det længe, skulle jeg via "opret ny kunde" via nemid, for at blive valideret igen (selv om jeg var valideret under min bruger)

Se original

3 Kommentarer

selv om jeg var oprettet som kunne og havde været det længe, skulle jeg via "opret ny kunde" via nemid, for at blive valideret igen (selv om jeg var valideret under min bruger)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 
  • 

YouSee Forum er et kunde-til-kunde-forum og YouSee yder ingen direkte support eller kundeservice herinde.

Jeg vil anbefale dig at kontakte teknisk support på 70 70 40 40

Åbningtiderne er: hverdage 8.00-20.00 - weekend/helligdage 10.00-20.00 

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

• Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

kenp skrev:
    Jeg har TDC´s fuldpakke.. og efter hvad jeg kan læse så skulle jeg kunne logge ind på youseeplay, også se tv via telefon/tablet..

Men når jeg logger ind på youseeplay så er der ingen tv-kanaler.. (uagtet om jeg er hjemme eller ude)..

Det er ganskevist via en antenneforening, men det er yousee som levere det hele..

Hvis du betaler alt direkte til antenneforeningen, kan det være problemet. Som Emil skriver kan du kontakte YouSee.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)