Adgang til Yousee Musik | YouSee Community
Spørgsmål

Adgang til Yousee Musik

I stedet for spotify har jeg det billigste youSee mobil abonnement. Jeg bruger det ikke til at ringe med, men kun for at få musik.

MEN - nu siger (både web og mobil): Dette login giver ikke adgang til youSee musik.

Det er ikke just en guldgrube af information i denne fejlmeddelelse, så mit spørgsmål er, om det kun er visse abonnementer der nu har adgang til musik, og i så fald hvilke?

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Så vidt vides så har alle abonementer adgang til Musik, hvad så problemet er, må der ses nærmere på, kontakt teknisk support så kan de se på det.
Omdømme 7
Badge +7
Derudover kan musik fås med You See More, det kræver nødvendigvis ikke et You See abonement.
Læs om You Se more her: https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more
Ok - tak. Tror ikke jeg vil belemre support - troede det var et generelt problem.

Jeg har brugt musiktjenesten næsten siden den kom frem, men her for nyligt begyndte den at klage over "dette login giver ikke adgang til musik" - jeg har ikke ændret noget - hverken password eller abonnementstype.
Omdømme 7
Badge +7
Ok - tak. Tror ikke jeg vil belemre support - troede det var et generelt problem.

Jeg har brugt musiktjenesten næsten siden den kom frem, men her for nyligt begyndte den at klage over "dette login giver ikke adgang til musik" - jeg har ikke ændret noget - hverken password eller abonnementstype.

Hej Broothal

Der er sket et eller andet og jeg vil anbefale, at du taget fat i vores telefoniske support eller chat 🙂

Besvar