Spørgsmål

Adgang til at kunne leje film?!?!

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej

Jeg får Yousee gennem min antenneforening. Dvs. at jeg ikke automatisk kan leje film på Yousee app'en på mit smart tv. Jeg har prøvet men uden helt og derfor har jeg fået en gavekode af Yousee, som kompensation for de penge, jeg har brugt på film jeg ikke kan se.
Men hvordan kommer jeg til at kunne bruge den gavekode og leje film? Jeg har af en bekendt fået at vide, at jeg skal oprette mig - hvor skal jeg det? For jeg har allerede en konto ved Yousee - skal man have to? Er der en, der kan forklare det for mig, som om jeg var 3 år?:-)

hilsen

Tina

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilket TV og hvilken App.?
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du en Yousee app på dit fjernsyn, er det sikkert det gamle Youbio. Det er en service, som ikke modtager nye kunder, og nok aflives over tid. Det er en blanding af abonnement og leje for den enkelte film.

Snakker du om Blockbuster appen er det TDC som står bag. Den lever i bedste velgående, TDC vil vist udvide til, at den også kan bruges i flere lande. Det er ren leje af film.

Med en computer kan du prøve at gå ind på siden http://tv.yousee.dk/. Har du en smartphone/tablet (med IOS elle Android) kan du installere en app (Yousee TV&film), som giver samme mulighed som med en computer.

Efter man har trykket leje ved en film skulle der gerne komme valg muligheden "betalingskort" eller "gavekode".
@Radiomand - det er et LG Smart-tv - og hvilken app?!?! Øhh, det Yousee-ikon, der kommer, når jeg tænder smart-tv-funktionen på tv'et:?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er ingen nyere TV der har en You See App, så dit er en ældre model, og som Slangefar skriver, så er det sandsynligt at den App du har på TVet ikke længere kan bruges, så før det vides hvilken App det er, samt årgang og model på TVet kan det ikke kommes nærmere.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har vel et nyere TV købt i januar 2015, men produceret i 2014. På mit Samsung TV er der en YouSee app og den virker. Det er IKKE en gammel YouSee Bio app. Der kan lejes film, ses film i abonnement herunder mit abonnement på både HBO Nordic og C More.
Omdømme 3

Badge +3
joern skrev:

Jeg har vel et nyere TV købt i januar 2015, men produceret i 2014. På mit Samsung TV er der en YouSee app og den virker. Det er IKKE en gammel YouSee Bio app. Der kan lejes film, ses film i abonnement herunder mit abonnement på både HBO Nordic og C More.

Tilføjelse: Hvis jeg går ind under leje film, fremkommer en boks med to muligheder - lej film - filmgavekode.
Omdømme 3

Badge +3
Nu er det et LG der er tale om her, og derved måske en anden App.
Omdømme 3

Badge +3
Radiomanden skrev:

Nu er det et LG der er tale om her, og derved måske en anden App.

Og du skrev INGEN nyere TV har en ................. Altså INGEN og ikke kun LG.
Omdømme 3

Badge +3
Hvor gammelt er det. Er det en årgang 12, 13, 14 eller hvad, så hvilken You See App er der på det.
Omdømme 3

Badge +3
Radiomanden skrev:

Hvor gammelt er det. Er det en årgang 12, 13, 14 eller hvad, så hvilken You See App er der på det.

Går ud fra, at det nu er trådstarteren du spørger eller hvad?
Omdømme 3

Badge +3
Ja, det er det.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Køb en chromecast2 til 320,- og få 3 mdr viaplay og 2 mdr HBO gratis

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)