Svar

32bit/64bit

hej jeg vil prøve yousee tv pakke gratis til pc men så skal jeg have 32 bits jeg har 64 hvad er forskellen på 32/64

og hvis jeg går ned til 32 for at se noget tv hvad sker der så ??? når jeg skifter

hilsen erik

icon

Bedste svar af Vilhelm 5 oktober 2015, 23:06

eoggberger skrev:
hej jeg vil prøve yousee tv pakke gratis til pc men så skal jeg have 32 bits jeg har 64 hvad er forskellen på 32/64

og hvis jeg går ned til 32 for at se noget tv hvad sker der så ??? når jeg skifter

hilsen erik

En styresystem kan køre 64 bit, men programmerne kan udmærket samtidig køre 32 bit browsere.

Hvis du skal se dine YouSee tv-kanaler på en pc, anbefaler jeg at bruge Internet Explorer eller Firefox.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

eoggberger skrev:

hilsen erik

En styresystem kan køre 64 bit, men programmerne kan udmærket samtidig køre 32 bit browsere.

Hvis du skal se dine YouSee tv-kanaler på en pc, anbefaler jeg at bruge Internet Explorer eller Firefox.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)