YouSee Tv & Film app klar til Apple TV4


Omdømme 7
Badge +9
Har du tv-pakke fra YouSee og samtidig et Apple TV af 4.generation, så har vi her en god nyhed!

Fra i dag af kan du nemlig hente YouSee Tv & Film appen til dit Apple TV.



Appen giver i dag adgang til følgende tjenester:

- Live-tv
- Start forfra
- Tv-arkiv
- Film & serier
- Børneunivers

Nyhed d.16/10:
- Optagelser og lejede film under Min side (Filmleje kan ikke ske gennem appen, men man kan se oversigt over lejefilm)



Nyhed d. 27/11
Tv-guide er nu tilgængelig i YouSee Tv & Film på Apple TV

Sådan finder du tv-guiden:

1. Start en kanal med live-tv
2. Tryk pil ned / swip ned og vælge tv-guiden til højre



Der kommer også et nyt menupunkt, som vi kalder Kanaler.

Menuen opdateres i YouSee Tv & Film på Apple TV, så den følger på Humax, iOS og Android.
  • Kanaler samler indgangen til alle tjenester: streamingtjenester, tv-kanaler med arkiv og Lejefilm, i én enkel oversigt.
  • Lejefilm er flyttet ind under Kanaler og ændre navn til Lejefilm Blockbuster. Film lejet hos YouSee kan kun ses på YouSee’s platforme.
  • Tv-kanaler med arkiv findes nu kun under Kanaler.



Appen kræver minimum 4. generation af Apple TV kendt som Apple TV4 eller ATV4 (Septemer 2015 og frem).

App'en udvikles løbende.

Vil du i dag have den fulde tv-oplevelse med endnu flere muligheder, som f.eks. planlægning af optagelser, mulighed for at blande dine kanaler, Tv-guide samt pause på live-tv, så anbefaler vi tv-boksen.

Har du spørgsmål eller lyst til at dele dine erfaringer med app'en, så skriv endelig nedenfor :)

Rigtig god fornøjelse!

47 Kommentarer

Hej Kasper,

Super nyhed, jeg har ventet længe på den. 🙂 Glæde mig til at prøve den af. Den er dog ikke umiddelbart tilgængelig i App Store endnu.

Jeg er lidt ked af at læse at der ikke kan pauses i Live-TV. Kan du sige noget om overvejelserne bag den beslutning? Jeg synes man har kunne pause på iOS app'en, men det kan man heller ikke nu.
TeliaTV kan heller ikke pause på AppleTV app'en, men godt på iOS app'en. Jeg ved godt du ikke kan udtale dig om Telias app, men er bare lidt nysgerrig på om det er et bevidst fravalg eller en begrænsning på platformen(hvilet jeg har svært ved at tro på)

Mvh Morten
Hov, jo den er der, man kan bare ikke søge den frem ved at skrive Yousee. Fandt den under allerede købte, men ikke installeret på Apple TV.

Hej Kasper,

Super nyhed, jeg har ventet længe på den. 🙂 Glæde mig til at prøve den af. Den er dog ikke umiddelbart tilgængelig i App Store endnu.

Jeg er lidt ked af at læse at der ikke kan pauses i Live-TV. Kan du sige noget om overvejelserne bag den beslutning? Jeg synes man har kunne pause på iOS app'en, men det kan man heller ikke nu.
TeliaTV kan heller ikke pause på AppleTV app'en, men godt på iOS app'en. Jeg ved godt du ikke kan udtale dig om Telias app, men er bare lidt nysgerrig på om det er et bevidst fravalg eller en begrænsning på platformen(hvilet jeg har svært ved at tro på)

Mvh Morten
Omdømme 3
Badge

App'en udvikles løbende.

Vil du i dag have den fulde tv-oplevelse med endnu flere muligheder, som f.eks. planlægning af optagelser, mulighed for at blande dine kanaler, Tv-guide samt pause på live-tv, så anbefaler vi tv-boksen.

Har du spørgsmål eller lyst til at dele dine erfaringer med app'en, så skriv endelig nedenfor 🙂

Rigtig god fornøjelse!


Hvordan skal dette forståes? Vi har ventet i årevis, nu skal vi trækkes med en begrænset version fordi der stadig findes en agenda for jeres egen boks. Er det sådan det bliver?
Omdømme 4
Badge +8
Hej morten_fresh

Det er korrekt, at det ikke er muligt at pause live-tv, men det er simpelthen fordi at vi på nuværende tidspunkt, har vurdereret at vi ikke kan lave det teknisk, men vi vil meget gerne lave det, som en feature hvis det er muligt.

Özcan, Yousee Forum Team
Så mangler man jo bare at tilbyde en løsning hvor man kan betale for de kanaler man vil se ( altså uden at betale for en grundpakke man ikke bruger ) ellers kan jeg ikke rigtigt se hvad jeg skal med den app udover at se c more via fordelsprogram.
Hejsa,
Her er der lige et (måske) dumt spørgsmål.
Er det kun til Apple TV 4 og ikke Apple TV 4k, at app'en er kommet?
Omdømme 7
Badge +9
Så mangler man jo bare at tilbyde en løsning hvor man kan betale for de kanaler man vil se ( altså uden at betale for en grundpakke man ikke bruger ) ellers kan jeg ikke rigtigt se hvad jeg skal med den app udover at se c more via fordelsprogram.

Den løsning er med god sikkerhed en god del nærnere ønsketænkning end den er nær andet
Omdømme 7
Badge +9
Hejsa,
Her er der lige et (måske) dumt spørgsmål.
Er det kun til Apple TV 4 og ikke Apple TV 4k, at app'en er kommet?


Hej Søren Jas Krogh Larsen

Det var et godt spørgsmål!

Appen kræver minimum 4. generation af Apple TV kendt som Apple TV4 eller ATV4 (Septemer 2015 og frem) 🙂

Jeg tilføjer det lige ovenfor.
Omdømme 3
Badge
Mit første spørgsmål var nok for svært, så prøver med et andet. Er der nogen tidshorisont på hvornår vi får første etape af de “løbende forbedringer”?
Virker det kun på hjemmeadresse via yousee internet? Eller kan jeg de det i sommerhuset - som jeg kan via ios app til Ipad?
Kan ikke prøve idet jeg kun har Apple tv 3
Omdømme 7
Badge +9
Der er jo netop sådan at haves der You See TV hjemme, så kan man med App'en på en kompatibel enhed, Android, Samsung TizenTV/Shield TV/ATV se TV i f.eks Sommerhuset, ganske som med App'en til Tablet/Telefon.
Omdømme 3
Badge
Virker det kun på hjemmeadresse via yousee internet? Eller kan jeg de det i sommerhuset - som jeg kan via ios app til Ipad?
Kan ikke prøve idet jeg kun har Apple tv 3


Du skal have et ATV4 m. App store, så kan du hente app’en og se tv uden at skulle via airplay på ipad/mobil. Desværre har de gjort den mindre brugervenlig, tilsyneladende fordi de stadig vil tvinge deres latterlige boks ned i halsen af folk.
Omdømme 7
Badge +9
Hvad er der i vejen med brugen af den.? Har den på Shield TV, den er ganske udemærket.
Omdømme 3
Badge
Tv-guide, finde tilbage til serier og se videre, bittesmå logoer på pop up kanaler, ikke muligt at selv sortere kanaler.

Jeg betalte såmænd gerne for en boks, men det er jo heller ikke nok, jeg skal have en ekstra tv-pakke i sommerhuset før det virker. Og det kommer først til at ske den dag helvede er frosset over 2 gange.
Omdømme 7
Badge +9
Den den er jo beregnet til at være en forlængelse af TV boksen, og ikke som en "Stand Alone", så derfor er der ikke de samme muligheder som på boksen.
Er ret sikker på at You See ikke turde andet end at frigøre den fra boksen når den kom ud til æble folket, der er åbenbart noget ved dem der giver særtatus, som næppe ellers vil blive gjort. Hvad er der så så specielt ved dem at der er særbehandling.?
Omdømme 3
Badge
Apple er en mastodont, hvis du vil være på deres platform så retter du ind til højre. Vil du ikke det så kan du rende dem der hvor de er højest når de plukker jordbær.

Ville klæde YouSee at opgive deres modstand og udgive det bedst mulige produkt, det ville være at gøre som de prædiker nemlig at levere det kunderne efterspørger.
Omdømme 7
Badge +9
Det gør da ikke tingene bedre at et helt uvedkommende foretagende skal bestemme hvad et andet foretagende skal gøre eller ikke gøre, det kunne sagtens være lavet så der stadig var boks krav, me man beslutter åbentbart at stikke halen mellem benene og være underkastet den store "Gud". Føj for en stinkende ....
Omdømme 3
Badge

Omdømme 7
Badge +9
Google kunne have forlangt det samme, men det har de da heldigvis ikke.
Omdømme 3
Badge
Google kunne have forlangt det samme, men det har de da heldigvis ikke.

Noget siger mig at du ikke er almindelig forbruger/kunde, vi foretrækker nemlig frihed til selv at vælge så meget som muligt og har høje krav til servicen når vi betaler en formue for produktet.

Man kan snige alt muligt bras ind i play butikken, den går ikke hos Apple. Sådan er det bare
Omdømme 7
Badge +9
En ATV koster kun omkring halvdelen af den laveste pris på Shield TV, så er ATV da er billigt produkt.
Omdømme 3
Badge
En ATV koster kun omkring halvdelen af den laveste pris på Shield TV, så er ATV da er billigt produkt.

Du misforstår, det er YouSee vi betaler en formue for. Er nødt til at gå nu, tak for snakken
Omdømme 3
Badge
Har du spørgsmål eller lyst til at dele dine erfaringer med app'en, så skriv endelig nedenfor :)

Rigtig god fornøjelse!


Man skal bare sørge for at spørge om det rigtige, da man ellers bliver ignoreret?
Omdømme 7
Badge +9

App'en udvikles løbende.

Vil du i dag have den fulde tv-oplevelse med endnu flere muligheder, som f.eks. planlægning af optagelser, mulighed for at blande dine kanaler, Tv-guide samt pause på live-tv, så anbefaler vi tv-boksen.

Har du spørgsmål eller lyst til at dele dine erfaringer med app'en, så skriv endelig nedenfor 🙂

Rigtig god fornøjelse!


Hvordan skal dette forståes? Vi har ventet i årevis, nu skal vi trækkes med en begrænset version fordi der stadig findes en agenda for jeres egen boks. Er det sådan det bliver?


Mit første spørgsmål var nok for svært, så prøver med et andet. Er der nogen tidshorisont på hvornår vi får første etape af de “løbende forbedringer”?Har du spørgsmål eller lyst til at dele dine erfaringer med app'en, så skriv endelig nedenfor :)

Rigtig god fornøjelse!


Man skal bare sørge for at spørge om det rigtige, da man ellers bliver ignoreret?


Hej Littleone

Jeg beklager, at du føler dig ignoreret.

Det skal forstås således, at vi løbende forbedrer appen med nye features og funktioner 🙂

Vi kan desværre ikke give en konkret tidshorisont eller datoer.
Virker det kun på hjemmeadresse via yousee internet? Eller kan jeg de det i sommerhuset - som jeg kan via ios app til Ipad?
Kan ikke prøve idet jeg kun har Apple tv 3


Du skal have et ATV4 m. App store, så kan du hente app’en og se tv uden at skulle via airplay på ipad/mobil. Desværre har de gjort den mindre brugervenlig, tilsyneladende fordi de stadig vil tvinge deres latterlige boks ned i halsen af folk.


Ikke nok med at man SKAL have boksen tilsendt - så SKAL man også have Yousee internet på hjemadressen - uagtet at man kan streame selvsamme pakke via ATV4 i sommerhuset (hvor man ikke behøver YouSee internet) - forstår ikke hvorfor? Selv i YouSee butikken kan de ikke forklare hvorfor man skal tegne abb. på YouSee internet - netop når man kan streame YouSee fra alle andre enheder uanset udbyderen....

Besvar