Svar

Yousee Musik understøtter ikke Sonos


Badge

Har prøvet forskellige tjenester, Spotify, Tidal, Apple Music og nu Yousee.
Alle tjenester siger de understøtter Sonos, men i hvilken forstand? 
Spotify er den eneste indtil videre som virker ordenligt med Sonos, hvor de vil connect med ens mobil over WiFi. Oplever Yousee Musik som jeg bruger nu og får gennem mit abonnement ikke understøtte Sonos Wifi connect. Når jeg søger efter enheder, så kan den finde mit google udstyr, men ikke sonos højtalerne? 
Når den ikke kan få forbindelse til sonos og kører gennem WiFi, så vil jeg ikke sige, at Appen er Sonos understøttet.
Jo jeg kan godt bruge sonos WiFi gennem sonos app i samarbejde med Yousee, men vil gerne kunne bruge mine Sonos gennem Yousee App og ikke Sonos App.

icon

Bedste svar af Jonasleth 14 October 2023, 09:02

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +4

Har også bøvlet med det men gav op.. 

Det man kan er at AirPlay, men så syntes jeg kvaliteten er piv ringe.. Desuden kan man kun gøre det med de forholdsvise nye produkter fra SONOS.. Min Playbar, Sub og Sonos One kan ikke, kun min Sonos One SL.. 

 

Dog ser det ud til man godt kan den kan bare ikke finde nogle enheder, og det selvom alt er på samme Wifi. 

Måske fordi min telefon køre på 5Ghz og SONOS på 2,4Ghz, har ikke forsøgt at køre på samme frekvens… 

 

 

 

Badge

Man skal bruge sonos app

så virker det

man skal til føje yousee Music 

der og spille via sonos app

alt mit sonos udstyr virker sammen med yousee Music 

også sonos one  der må være noget galt hos dig

 

😀

 

 

Omdømme 7
Badge +9

 

Måske fordi min telefon køre på 5Ghz og SONOS på 2,4Ghz, har ikke forsøgt at køre på samme frekvens… 

 

 

 

Naturligvis.

Omdømme 5
Badge +8

Hej alle 

Denne tråd er godt nok nogle måneder gammel, men i tilfælde af at andre skulle komme forbi, prøver jeg lige at komme med et opsamlende svar. 

YouSee Musik kan rigtigt nok benyttes via Sonos appen samt via AirPlay - dog naturligvis kun på de Sonos-enheder der understøtter AirPlay. 

Hvorfor ikke direkte i spotify appen? 

Omdømme 7
Badge +9

Hvorfor ikke direkte i spotify appen? 

Hej @MadsVF 

Hvad mener du her? 😊 Spotify er jo sin helt egen tjeneste.

Hvorfor ikke direkte i spotify appen? 

Hej @MadsVF 

Hvad mener du her? 😊 Spotify er jo sin helt egen tjeneste.

Hej @Kasper 

Min fejl. Er lige flyttet fra Spotify og over til jer/YouSee Musik. Så gammel vane. Beklager. 

Det jeg håber på er, at man i YouSee Musik appen eks. kan finde et nummer og afspille/caste det direkte på Sonos højtalere igennem jeres app. Altså uden at skulle bruge Sonos appen. Jeg har pt. kun mulighed for at vælge google enheder igennem jeres app. 

Håber det kan gøres? 

På forhånd tak. 

Mvh. Mads

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MadsVF 

Ah okay - helt i orden😊

Men nej, desværre - du skal ind og bruge SONOS appen, som vist i denne hjælpeartikel.

Hej igen @Kasper 

 

Det er ærgerligt. Synes det er en essentiel funktion. 

Tak for svar uanset. 

 

Mvh. Mads

Jeg oplever, at YouSee godt nok ér at finde i Sonos Appen, men jeg kan ikke søge efter musik. Forsøger jeg det, får jeg denne fejl. Er der nogen, der kender et fix for den?

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MichaelK 

Det var mystisk. 

Kan du prøve at til/fraknytte YouSee Musik til Sonos og se om det hjælper? 

Du skal anvende den klassiske søgefunktion. Der er noget der driller med den nye.

Tryk på knappen og så kan du søge og finde fra yousee igen.

 

 

Tak, Jonas! Det var lige hvad jeg manglede. Du er en life saver🙏🏻

Du skal anvende den klassiske søgefunktion. Der er noget der driller med den nye.

Tryk på knappen og så kan du søge og finde fra yousee igen.

Super  det hjalp også her med at bruge klassisk visning😊👍

 

 

Besvar