Svar

YouSee Musik og Google Assistant / Home


Omdømme 4
  • Udforsker
  • 24 kommentarer
Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.
icon

Bedste svar af Kasper 26 April 2021, 10:50

Se original

133 Kommentarer

Kære Kasper,

 

Tak for status!

Gerne samme integration for yousee tv til nest hub, max & chromecast.

Godt nytår!

 

Mvh

Mads

Må indrømme jeg synes i er ved at være lidt til grin med jeres svar. 

 

I svare os den 30/12 at i ikke er klar. 

Den del tror jeg sku folk havde regnet ud. 

Hvad med at skrive noget som i faktisk ved og som i kan holde? 

 

I stedet for at skrive at i regner med en gang sommeren 2020. 

Eller kunne i skrive, i skal ikke regne med noget, men det kommer, hvis det kommer. 

 

 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

 

Må indrømme jeg synes i er ved at være lidt til grin med jeres svar. 

 

I svare os den 30/12 at i ikke er klar. 

Den del tror jeg sku folk havde regnet ud. 

Hvad med at skrive noget som i faktisk ved og som i kan holde? 

 

I stedet for at skrive at i regner med en gang sommeren 2020. 

Eller kunne i skrive, i skal ikke regne med noget, men det kommer, hvis det kommer. 

 

Hej @Kenneth.1981 

Jeg er ked af af at læse, at du synes vi er ved at være lidt til grin med vores svar:cry:

Vi/jeg forsøger blot at holde jer informeret omkring den ønskede integration mellem YouSee Musik og Google Home. Og ja, det kommer naturligvis ikke bag på nogen d.30/12, at det ikke kom ved årets udgang, men det er blot en konstatering og indledningen på en ny status på projektet. 


Jeg forstår godt din frustration - du er ikke den eneste, men vi prøver at få det igennem hos Google så hurtigt vi kan. 

Det må trods alt være bedre at få en status end intet svar overhovedet. Sådan ville jeg personlige have det i hvert fald :relaxed:

 

Hej

Jeg er enig i, at status fra YouSee den 30.12. er, om ikke til grin, så i hvert fald uacceptabel og utroværdig. 
Når YouSee helt frem til december har holdt kunderne hen med en forventning om at være klar ved årets udgang, så er det ikke acceptabelt at komme med en status, som ikke fortæller noget om en fremadskridende proces, men blot er en konstatering af, der ikke kommer en løsning. 
Når YouSee så alligevel drister sig til at sige, at man håber at være klar inden sommeren 2020, så virker det mest af alt som en måde at købe fred i et halvt år på. Reelt er det svært at tro på anden forklaring, end at YouSee ikke er nået videre i dialogen med Google og måske heller ikke selv tror på, at det vil lykkes. 

Men hvad er status nu? 

Omdømme 5
Badge +2

Men hvad er status nu? 

Hej Kenneth.1981

Status er stadig det samme.

Stefan, YouSee Forum Team

 

Men hvad er status nu? 

Hej Kenneth.1981

Status er stadig det samme.

Stefan, YouSee Forum Team

 

👀👀👀

Hej YouSee

 

Hvordan ser det du med at kunne bruge YouSee musik og Google Assistant? 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej YouSee

 

Hvordan ser det du med at kunne bruge YouSee musik og Google Assistant? 

 

Hej

Der er desværre intet nyt at bringe. 

Vi vil opdaterer denne tråd, når integrationen er implementeret:relaxed:

Hov, jeg kan se der allerede er blevet givet et svar for nylig.

Er det muligt at få en opdatering om jeres tidsplan for Google Assistant understøttelse? Er det stadig jeres plan at være klar til sommer?

På forhånd tak.

Omdømme 7
Badge +9

                                                                                                                                                 Opdateret d. 29/4-2020

Hej Alle 

Her med en ny status på YouSee Musik og Google Home integrationen.

Vi arbejder på et samarbejde med Google, men vi kan desværre ikke love, at det bliver til noget. Vi håber at kunne være klar til efteråret eller vinter, hvis vi når til enighed med Google. 

                                                                                                                                                 Opdateret d. 29/4-2020

Hej Alle 

Her med en ny status på YouSee Musik og Google Home integrationen.

Vi arbejder på et samarbejde med Google, men vi kan desværre ikke love, at det bliver til noget. Vi håber at kunne være klar til efteråret eller vinter, hvis vi når til enighed med Google. 

Hej Kasper,

Jeg håber virkelig det gør, for ellers har ventetiden for mit vedkommende været forgæves. Har været tilbageholdende med køb af anden service som familie abonnement siden slut 2017 fordi jeg jo i forvejen har yousee musik.

I forhold til tv kræver det også at man caster manuelt til Nest Hub, Nest Hub Max og alm chromecasts. Jeg antager at der ligeledes også arbejdes på yousee tv integration ligesom f.eks. viaplay har det?

Mvh
Mads

Hej! Kunne i ikke arbejde på at understøtte Google Assistant / Google Home? Har pt. Spotify, men kunne spare det abonnement væk, hvis i understøttede Google Assistant.

Bruger det pt. til at afspille musik hjemme og i bilen (Android Auto), uden at røre anlægget.

Jeg har været i IT branchen i over 20 år, og har forudset ting som eksempelvis nemlig.com. I et eksamensprojekt, blev jeg kaldt urealistisk, da min lære ikke mente at mennesker ville købe deres dagligvarer på nettet, men han blev klogere. 

Så her er mit bud på hvad der kommer til at ske. Alle virksomheder der ikke integrer deres produkter med de digitale assistenter, vil stå i samme situation som de firmaer der ikke troede på www bølgen. Hvis jeg var ansvarlig i Yousee, så ville jeg skynde mig at finde nogle dygtige javaScript udviklere, og få omskrevet koden til yousee musik, så den passer ind i tiden. Hvem gider at klikke sig rundt i et styresystem, når man bare kan sige hvad man vil ha!

Noget nyt?

Omdømme 5
Badge +2

Noget nyt?

Meldingen er stadig den samme, som Kasper gav i april.

Stefan, YouSee Forum Team

Kom nu ind i kampen!! Og få det fikset 

I kan ikke være det bekendt. Nu må i tage jer sammen. Inden jeg købte mine Sonos højtaler sidste efterår var jeg inde på jeres hjemmeside hvor i oplyste  at det var klart inden julen 2019. Nu har jeg betalt til Spotify snart i et år. Undskyld hvad sker der? Hilsen Hans

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle 

Hermed en update på YouSee Musik og Google Home integrationen.

Status er, at vi pt. er i gang med et samarbejde med Google med henblik på at kunne tilbyde YouSee Musik integration med Google Home systemet og Google Voice support. Vi sigter efter første halvdel af næste år.

(Opdateret d. 15/9, 2020.)
 

Hej Alle 

Hermed en update på YouSee Musik og Google Home integrationen.

Status er, at vi pt. er i gang med et samarbejde med Google med henblik på at kunne tilbyde YouSee Musik integration med Google Home systemet og Google Voice support. Vi sigter efter første halvdel af næste år.

 

Det er svært ikke at miste både håb og tillid, når I konstant udskyder denne (vel ret simple?) intergration.

Hej Kasper
Læser jeg dit svar rigtigt. Så skriver du om 9 mdr. er i klar med et samarbejde med Google Juli 2021. Det mener du ikke Vel !!!!!!!!!!!! Det er en skrive fejl ikke. ( Efter første halvdel af næste år Juli 2021)

Hilsen Hans

Jeg bliver så træt. Synes det er fedt at have abonnement ved et firma der er med på moden. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej igen 

Jeg forstår frustrationen til fulde over ventetiden på en integration, som man har ønsket sig længe. 

Selvom det kan virke som langt ude i fremtiden, så er det dog positivt, at der er et samarbejde med Google, så vi kan få realiseret integrationen. 

Omdømme 1

Hej Alle 

Hermed en update på YouSee Musik og Google Home integrationen.

Status er, at vi pt. er i gang med et samarbejde med Google med henblik på at kunne tilbyde YouSee Musik integration med Google Home systemet og Google Voice support. Vi sigter efter første halvdel af næste år.

 

Ja, det samme i skrev i en kommentar for 2 år siden: “...Vi sigter efter første halvdel af næste år….:”

Det er nok snart farvel til yousee desværre. Har ellers været tilfreds i mange år. Men bortset fra, at man kan få et par streamingtjenester samlet hos jer, via bland-selv, så er der ikke meget grund til at blive mere….

Hej

Er der en dato for hvornår denne integration er på plads? 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Ajth 

Der er desværre ikke noget mere konkret end det der allerede kan læses i tråden her.

Besvar