Spørgsmål

Yousee Musik App

Badge

Når min telefon er koblet op til min bil, så starter App’en automatisk med at afspille og det er meget irriterende !!  Jeg har bragt problemet op for et par år siden og fik standard svaret at “vi er opmærksomme på det og næste opdatering vil løse problemet”.   Det gør det bare ikke?  Android v. 14 og Yousee Musik v. 5.11.2.    Problemet er det samme i skiftende biler/biltyper så det må ligge i App’en.

Forslag er meget velkomne…..

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Steen_D 

Du har helt ret i, at fejlen ligger i appen eller i den bagvedliggende integration - men det er desværre også korrekt, at fejlen endnu ikke er løst endegyldigt, selvom vi har været bekendt med den længe. 

Det betyder ikke, at vi ikke har forsøgt - men det har vist sig ikke at være så ligetil, og i flere tilfælde har fejlen også været løst over en periode, hvor vi ikke selv har kunnet genskabe fejlen. 

Kan du oplyse hvilken telefon du oplever det på? Også selvom det drejer sig om flere mobiler, så må du gerne oplyse de forskellige. Det er blot så vi kan se nærmere på, om enheden kan have betydning. 

Badge

Hej Louise 

Det er en Samsung Galaxy 22+

Hilsen 

Steen 

Omdømme 6
Badge +8

Tak - jeg prøver at give det videre som eksempel. 

Desværre kan jeg ikke sige så meget omkring en løsning, men blot sige at vi - stadig - er bekendt med fejlen. Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Omdømme 4
Badge +4

Min gør noget i samme stil men anser det ikke som en fejl/problem, nærmer en fordel. 

Bilen opstarter med sidste valgte indstilling, om det radio, navi eller YouSee musik.

Eneste lidt spøjse er at der afspilles musik underordnet om YouSee musik appen er åben eller helt ned lukket (altså at appen ikke er aktiv i baggrunden) YouSee musik burde vel ikke kunne afspille hvis appen ikke er åben/aktiv ?

Dette er fra en iPhone 15pro over bluetooth (Telefon og App er opdateret til sidste nye opdatering)

Badge

PW, ja det er App’en der er problemet - den starter op selvom den ikke er åben endda selv om man har “tvangslukket” den.  

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Steen_D 

Vi har fået en tilbagemelding fra den ansvarlige afdeling nu, og det viser sig faktisk at det ikke kun er YouSee Musik der er problemer med - fejlen rammer også andre musiktjenester, og ligger derfor ikke i vores app. Det er ikke noget vi kan løse, men i de fleste tilfælde viser det sig at være andre apps eller widgets på enheder der skaber problemet. Evt ifbm med notifikationer. 

Badge

Hej Louise,

Det lyder ærligt talt som ansvarsfraskrivelse 😑 Hvis det er korrekt, kunne den ansvarlige afd så ikke komme det lidt nærmere end “evt ifbm notifikantioner?  Der er jo ikke notifikationer i Yousee musik?

Omdømme 6
Badge +8

Jeg tror netop det er det der er problemet - at det er svært at komme nærmere, når fejlen ikke ligger i vores app. 

Derfor kan vi kun sige hvad vores erfaring er, altså at det er andre apps eller widgets der kan spille ind, eller notifikationsindstillingerne i disse apps - og altså ikke vores, beklager at det ikke fremgik klart af min sidste besked. 

Det er åbenbart et kendt Android problem, men det rammer ikke alle brugere/enheder. Så fejlen skal altså rettes hos Android, som vi forstår det. 

Besvar