Spørgsmål

Yousee Musik

Badge

Hej

På min gamle pc, oplevet jeg at Yousee Musik midlertidigt gik i stå, typisk når jeg åbnede en ny hjemmeside. Det havde stået på et stykke tid. Nu har jeg så købt en ny og markant bedre pc og det sker desværre stadig, måske lidt mindre og kortere, men stadigvæk uholdbart. Oplever ellers ikke lag andre steder. Ej heller problemer, når jeg fx bruger Spotify i stedet.

Andre der har oplevet noget lign.?

Pft.

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Har samme problem med musik når der åbnes/opdateres Webside, så bruger i stedet Telefonen til musik.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Clausen86 

Vi har fået nogen henvendelser fra kunder der oplever af musik via hjemmesiden kan hakke, så det er noget vi er opmærksomme på - men der er ikke lige noget nyt omkring en løsning, desværre. 

Har I begge testet om det også sker hvis I bruger web appen, og altså ikke blot browseren? 

Omdømme 7
Badge +9

Bruger Chromebook og derved App'en, kan ikke bruge Browser når App er installeret. Ligeledes bruges telefonen til andet samtidig med Musik, så sker det samme, der er ikke problemer når der bruges en kablet forbindelse det sker kun når de bruges BT Headset.

Omdømme 6
Badge +8

Okay, så for lige at være sikker - hvis du bruger appen på din mobil, og så benytter en anden app, så oplever du også at det hakker eller hvordan? Den fejl har jeg nemlig ikke hørt om før - og umiddelbart heller ikke selv oplevet, når jeg selv bruger appen. 

Omdømme 7
Badge +9

Når der bruges Browser som f.eks her på Forummet.

Badge

Hej @Clausen86 

Vi har fået nogen henvendelser fra kunder der oplever af musik via hjemmesiden kan hakke, så det er noget vi er opmærksomme på - men der er ikke lige noget nyt omkring en løsning, desværre. 

Har I begge testet om det også sker hvis I bruger web appen, og altså ikke blot browseren? 

Jeg bruger Windows 11 Home og kommer intet frem, når jeg søger på en app fra jer? Så nej, kun prøvet browseren.

Når jeg bruger Yousee Play på pc, går programmet også ofte i stå, hvis jeg skifter faneblad. Hvis jeg går hurtigt tilbage, starter det igen. Det gjorde det ikke i "gamle dage" (på en langsommere pc).

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Clausen86 

Du finder appen når du er inde på musik.yousee.dk - du skal trykke på profilikonet i øverste højre hjørne og så vælge “hent desktop-app” 😊

Hmm, er det i Chrome? Hvor vi er bekendt med at musik kan hakke, har jeg ikke hørt at der skulle være den slags problemer med YouSee Play - altså hvor den går i stå ved skift af fane, f.eks. 

Omdømme 7
Badge +9

Det sker hos mig både på telefonen (Android) med App, og på Chromebook (Chrome OS) med App. Når der bruges Musik.

Omdømme 6
Badge +8

Jeg prøver at give oplysningerne videre - tak 😊

En mulig årsag kan være at browseren er indstillet til ikke at afspille lyd fra flere websteder samtidig i Chrome-browseren. Når et websted med lyd åbnes kan man i fanen helt i toppen til venstre markere om der skal afspilles lyd fra det pågældende websted. Normalt vil det være noget roderi hvis der afspilles lyd samtidig fra flere websteder samtidig, men man kan vælge dette, men man kan også vælge hvilken webside lyden skal komme fra. Så når lyden fra YouSee musik stopper når en anden webside hentes skal man måske blot markere at man vil høre lyd fra YouSee musik, og eventuelt stoppe lyden fra den anden webside, der er hentet.

Bruger man ikke en Chrome-browser og Windows 10 eller 11 kan det være et andet sted at dette skal indstilles.

Omdømme 7
Badge +9

Der bruges App, ikke Browser.

Besvar