Udelukkelse fra You See Musik


Badge

Jeg kan se at vi åbenbart er mange der er blevet udelukket fra You See Musik (YSM) UDEN først at blive adviseret om det, hvilket er i strid med  abn.betingelserne. Jeg har chattet med YS, og her påstår de at YSM ALDRIG har været en del af vores TVabn., hvilket er direkte løgn. Jeg har haft YSM fra starten af tjenesten, og det er først indenfor kort tid at jeg er blevet udelukket. Man kan virkelig godt forstå folk flygter skrigende væk fra YS, for deres kundepleje, og behandling af kunder, er under al kritik.

En meget, meget gammel, og yderst utilfreds, kunde (måske kommende ex. kunde) 

 


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Musik har rigtig nok ikke været med i TV abonnement, men det har være med i ældre bredbånd abonnementer, er der så ændret på det abonnement, så mister man Musik, da det ikke længere er med i det, i stedet er der nu sikkerheds pakken. Musik er nu udelukkende med i Mobil abonnementer.

Tja, jeg har også været kunde der altid, men dejligt at der findes andre udbydere, for det er slet ikke ok med det de gør her. Latterlig måde at behandle sine kunder på.

Omdømme 7
Badge +9

Der sker hele tiden ændringer, noget falder væk og andet kommer til, der sker ændringer i de enkelte portefølger, så man skal være opmærksom på.

Det er nogle år siden at der blev ændret i fordele, Bredbånd har nu sikkerhedspakke, Mobil har Musik, TV har en streamingtjeneste, TV  boks har premiere.

Besvar