For mange brugere
Omdømme 1
Hejsa, der er for mange der bruger Yousee musik på min konto, hvordan smider jeg dem af? Har prøvet at ændre koden, og det hjælper ikke
Der er vel kendskab til dem der har adgang, da der jo kun kan være en bruger af gangen.
Omdømme 1
Problemet er at det er mine børn, men det er ved at være lidt træls når alle mine børn bruger det og man bare ikke selv kan komme til, når man har børn, børnebørn, svigerbørn der alle sammen er logget ind er det bare lidt træls, og ikke super fedt at bede dem alle sammen logge af igen
Alle kan godt være logget ind, men der er kun én der kan være på af gangen, på samme brugernavn, (kundenummer), så der må noget styring til når alle gerne vil kunne bruge det.
Ellers er løsningen seperate kundenumre. (Eget abonement).
Ellers er løsningen seperate kundenumre. (Eget abonement).
Omdømme 1
Tak for det, men problemet er at jeg bare gerne vil have smidt dem af min konto
Omdømme 2
Jeg støtter op omkring at der mangler en "log ud af alle enheder" knap (eller også er den svær at finde). Man kan have logget ind på en computer på arbejdet eller til en fest og glemt at logge ordenligt ud, og folk der derefter bruger computeren tænker ofte ikke over om de er logget ind med deres egen konto.
Omdømme 1
Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor man kan se hvilke enheder som er logget på mit YouSee og som de andre skriver god ide at lave det så man kan fjerne enheder inde fra “mit YouSee” ligesom man kan med tv2play :)
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.