Spørgsmål

Er der problemer med Yousee Musik i dag ? (Sonos)


Badge +1

Mangler forbindelse til Yousee Musik i dag, virkede fint i går, er der problemer generelt?


22 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Musik virker OK, men jeg ved ikke hvad Sonos er…. Hørte lige på mobilen…

Badge +1

Musik virker OK, men jeg ved ikke hvad Sonos er…. Hørte lige på mobilen…

Man kan tilføje Yousee Musik som tjeneste til Sonos, så det er måske den del der er problemer med... 

Omdømme 7
Badge +9

Har du prøvet at fjerne YouSee musik fra Sonos og sætte det på igen? 

Badge +1

Har du prøvet at fjerne YouSee musik fra Sonos og sætte det på igen? 

Prøvede lige nu, og så kom det igang igen, tak 😀

Omdømme 7
Badge +9

Musik virker OK, men jeg ved ikke hvad Sonos er…. Hørte lige på mobilen…

Hvad er Sonos.  https://www.sonos.com/da-dk/home

 

YouSee Søgefunktion virker ikke i Sonos App’en / 13.05.2024

Omdømme 7
Badge +9

Det er der en tråd om.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @KCR1960 

Vi er bekendt med fejlen ifht. søgefunktionen, og arbejder på en løsning. 

Jeg beklager ulejligheden. 

Det bliver spændende at følge og også hvor meget TDC kompensere deres kunder for manglende service. 

Omdømme 7
Badge +9

Der kompenseres ikke for det, da problemet ikke er hos You See.

Ved du med sikkerhed, at problemet ikke også ligger hos YS?

Spodify virker vist fint på den nye SONOS App. 
 

Omdømme 7
Badge +9

Har du læst hvad der skrives i den tråd der er linket til.?

 

Alt tyder da på, at SONOS App’en er synderen.  Så må YS presse på, da mange SONOS bruger ellers vil opsige YS abonnement. 
Får se hvad fremtiden bringer og bliver det ikke løst i nærmeste fremtid, skifter jeg til Spodify. 
Billigere end at skifte 7 SONOS enheder ud. 

Omdømme 7
Badge +9

Så vidt vides, så kan man da forbinde til SONOS med BT eller Wi-Fi, så det kan da bruges indtil da.

Omdømme 4
Badge +4

Så vidt vides, så kan man da forbinde til SONOS med BT eller Wi-Fi, så det kan da bruges indtil da.

Det ikke alle enheder man kan det på, det kun de nye produkter og så det kun BT. På Wifi skal man bruge SONOS App. 

Jeg kan ikke på min Playbar/Sub 2gen og 2 x play 1.  Man SKAL gennem SONOS app og den er helt fucked pt. Dog lader det til at Spotify virker så det umiddelbart ikke kun SONOS der har en udfordring men også Yousee. 

 

P.s der kommet en firmware opdatering i dag og App opdatering til SONOS i dag men pt. har det ikke ændret noget vedrørende Yousee musik. 

Omdømme 7
Badge +9

OK, men så kan man jo som du skrev bruge det via PC.

Er der noget nyt omkring brugen af YouSee-music på Sonos? Virker fortsat ikke efter ny Sonos-app-opdatering? 

Et midlertidig trick inden problemet er løst:

åben yousee appen, afspil en sekvens af den musik du vil høre på Sonos. Åben nu Sonos appen, gå til “dine seneste sange”  og vupti, nu kommer listen af den musik du senest har lyttet til på yousee , som nu kan afspilles på dit Sonos

 

velbekomme 🤠

Omdømme 6
Badge +8

Hej alle 

Så har Sonos sendt en opdatering ud, som løser problemet med søgefunktionen. 

Sørg derfor gerne for, at Sonos appen er opdateret til nyeste version. Oplever I stadig problemer efterfølgende, så vend meget gerne tilbage her. 

Jeg kan godt finde musik nu, men den vil stadigvæk ikke afspille. Jeg har prøvet at slette app, og opdatere

Omdømme 4
Badge +4

Mit system virker perfekt igen, alt eller næsten alt er tilbage.

Ingen udfordringer med YouSee musik længere 🙏🏼

 

Et lille tip, hvis der opleves udfordringer med YouSee musik i Sonos App kan det hjælpe af fjeren YouSee musik i selve Sonos App for så at tilføje den igen, lader også til den så synkroniser beder så YouSee musik i selve Sonos App og YouSee musik´s App viser de samme afspilninger så som sidst afspillet. 

 

Der ud over findes der andre måde af afspille musik på Sonos system. Ud over Sonos App så der også mulighed for at installer en App på Pc/Mac eller du kan bruge deres Web baseret afspiller (den er dog ikke helt så god som deres App. 

 

Sonos afspilningsmuligheder

 

Her kan du måske også finde svar på div. udfordringer man ellers måtte opleve..

Sonos support

Hej PW

 

det hjalp simpelthen at fjerne App fra Sonos, og tilføje igen.

tusind tak for hjælpen :-)

Besvar