Bedste svar af Kasper
Se originalBluesound
Omdømme 3
Hvorfor er YouSee Musik ikke tilgængelig på Bluesound ? Er det YouSee/TDC som ikke vil have deres Streaming ud på flere platforme eller er det Bluesound som ikke vil have YouSee/TDC ?
Side 2 / 4
Kære YouSee
Jeg melder mig på banen og efterspørger at I understøtter Bluesound.
Vil foretrække, at beholde min musik hos Yousee da jeg er glad for tjenesten, MEN jeg vil også gerne lytte til musik med den bedste lyd og dermed er jeg tvunget til at fravælge Yousee når der ikke er udsigt til at I ændrer holdning.
Det er da trist!
Vil foretrække, at beholde min musik hos Yousee da jeg er glad for tjenesten, MEN jeg vil også gerne lytte til musik med den bedste lyd og dermed er jeg tvunget til at fravælge Yousee når der ikke er udsigt til at I ændrer holdning.
Det er da trist!
Det er da trist!
Men til glæde for musik branchen. Jeg går ud fra at du så køber dit musik på fysiske medier og understøtter dem på den metode, når du går efter den bedste lyd kvalitet.
Omdømme 3
Det er da trist!
Men til glæde for musik branchen. Jeg går ud fra at du så køber dit musik på fysiske medier og understøtter dem på den metode, når du går efter den bedste lyd kvalitet.
En mulighed kunne også være at bruge Tidal, som understøttes af Bluesound. Det er bare tosset at skulle betale for Tidal, når man i forvejen har Yousee musik som en del af et allerede betalt abonnement. Og som en sidebemærkning, så har Yousee musik enkelte numre som ikke findes på Tidal.
Det mest tossede er dog at Yousee totalt tilsidesætter deres kunders ønsker. Senest med lukningen af FM-signalet via radio-antennestikket.
[quote=COP][quote=Per K]Kære YouSee
Det er da trist!
Men til glæde for musik branchen. Jeg går ud fra at du så køber dit musik på fysiske medier og understøtter dem på den metode, når du går efter den bedste lyd kvalitet.[/[quote=COP][quote=Per K]quote][quote=Per K]
En mulighed kunne også være at bruge Tidal, som understøttes af Bluesound. Det er bare tosset at skulle betale for Tidal, når man i forvejen har Yousee musik som en del af et allerede betalt abonnement. Og som en sidebemærkning, så har Yousee musik enkelte numre som ikke findes på Tidal.
Det mest tossede er dog at Yousee totalt tilsidesætter deres kunders ønsker. Senest med lukningen af FM-signalet via radio-antennestikket.
Kom nu Yousee hvor svært kan det være !! Er i ikke til for kunderne !! Bluesound = flere kunder og tilfredse kunder ?
Det er da trist!
Men til glæde for musik branchen. Jeg går ud fra at du så køber dit musik på fysiske medier og understøtter dem på den metode, når du går efter den bedste lyd kvalitet.[/[quote=COP][quote=Per K]quote][quote=Per K]
Kom nu Yousee hvor svært kan det være !! Er i ikke til for kunderne !! Bluesound = flere kunder og tilfredse kunder ?
Ja, så er der endnu en kunde der forventningsfuldt står i køen. Bluesound understøttelse fra YouSees musik app, tak.
En mere i køen. Kom nu YouSee - make us happy : )
Jeg stiller mig også i køen og venter tålmodigt....
Endnu en i køen for at få Bluesound med som mulig streaming device. Kvaliteten er super meget bedre end de andre alternativer.
Så kom ind i kampen TDC?
Så kom ind i kampen TDC?
Omdømme 2
Jeg savner også bluesound integration, selvom YouSee musik ikke kan måle sig med Tidal hi-fi.
Helt enig - kom nu Yousee!
Jeg overvejer også at skifte udbyder til Telia, hvor Spotify er en del af pakken. Det er pænt irriterende at gå ind i et supermarked efter mælk og brød, og så komme ud med alt muligt andet som følger "gratis" med, men som man ikke kan bruge til noget, fordi kvaliteten er for ringe..
Yousee få fing... ud, og integrer Yousee med Bluesound eller tilbyd Spotify, som er 100 gange bedre end jeres musik tjeneste (der dog er blevet bedre)..
Yousee få fing... ud, og integrer Yousee med Bluesound eller tilbyd Spotify, som er 100 gange bedre end jeres musik tjeneste (der dog er blevet bedre)..
Kære yousee. kom igang!
Kunne være fint med Yousee til Bluesound, men grunden er vel desværre at Yousee streamer med for lav kvalitet til at det giver mening at komme med på Bluesound.
Så to ønsker til Yousee, step op på kvaliteten og kom ind på Bluesound.
Mvh
Jens Peter Sørensen, som er glad for Tidal Hi-fi indtil Yousee kommer ind i kampen.
Mvh
Jens Peter Sørensen, som er glad for Tidal Hi-fi indtil Yousee kommer ind i kampen.
Omdømme 3
Mvh
Bluesound har meldt ud at de godt vil Yousee. Bolden ligger hos Yousee som tidligere har skrevet at Bluesound er noget de har kig på. Der sker så bare intet fra den side :(
https://helpdesk.bluesound.com/discussions/viewtopic.php?f=5&t=248&sid=750d685770582fecc0b49f2ddcb20a6e&start=40
Jeg bakker op om at få YouSee til BlueSound, ellers ender det med at YouSee bliver irrelevant.
Mon der sker noget eller har Yousee bare valgt at overse Bluesound og deres brugere..........
Ifølge HiFi Klubben både kan og vil Bluesound gerne men må ikke for YouSee.
Hvis ellers ikke det er en dårlig undskyldning for at streamingkvaliteten er for lav eller prisen er for høj er det bare om at komme ud af starthullerne.
Det samme gælder diverse øvrige streamingapparater.
Hvis ellers ikke det er en dårlig undskyldning for at streamingkvaliteten er for lav eller prisen er for høj er det bare om at komme ud af starthullerne.
Det samme gælder diverse øvrige streamingapparater.
Kom nu, YouSee - ryk på det her!
Jeg vil også virkeligt gerne have I meldte jer ind i kampen - jeg er super glad for mit nye bluesound anlæg, og godt tilfreds med YouSee Musik - så er det da virkeligt irriterende at skulle betale for Tidal eller én af de 20 andre musiktjenester Bluesound understøtter. Men nå, CBC mobil giver da Tidal-abonnement med, så der er da 100 kr sparet om måneden ift. TDC...
Jeg så også gerne at det var muligt at bruge jeres tjeneste på bluesound.
Syntes faktisk at det er skræmmende så lidt i lytter til jeres kunders ønsker. I tvinger os lidt væk fra jeres produkt,
Syntes faktisk at det er skræmmende så lidt i lytter til jeres kunders ønsker. I tvinger os lidt væk fra jeres produkt,
Jeg er i gang med at spare op til at købe en powernode2 og et par b&w 703 S2,, så jeg melder mig også på bluesound vognen. Har været kunde hos Yousee i ca 5-6 år, siden de købte det selskab jeg var hos før. Har egentlig kun blevet pga et tillægsservice som giver 5 timers snak til Spanien. Men nu hvor selskaber sælger GB for peanuts og WhatsApp er blevet så stabilt til snak har jeg ikke så mange grunde til at være loyal.
Hvis det ikke er blevet integreret til den tid jeg har råd til købe anlægget skifter jeg nok til et selskab som tilbyder et lossless musik abonnement med i købet. Måske cbb 😃
Hvis det ikke er blevet integreret til den tid jeg har råd til købe anlægget skifter jeg nok til et selskab som tilbyder et lossless musik abonnement med i købet. Måske cbb 😃
Jeg vil også melde mig i køen af kunder der ønsker en Bluesound integration! Det må kunne lade sig gøre. Med så mange kunder der forsvinder fra Yousee burde i sætte pris på dem der stadig er trofaste. Jeg syntes ikke det er et urimeligt ønske at få den integration på plads. Kan Yousee ikke i det mindste melde ud hvad problemet er? Denne tråd har kørt i to år. Jeg løfte om ‘at kigge på det’ klinger lidt hult.
Melder mig ligeledes i Køen
Jeg melder mig i køen. Kom nu You See,,,,I vil jo gerne være markedsleder på mange områder, så skal I ud af bu:)sken med denne også... 🙂
Side 2 / 4
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.