Bedste svar af Kasper
Se originalBluesound
Omdømme 3
Hvorfor er YouSee Musik ikke tilgængelig på Bluesound ? Er det YouSee/TDC som ikke vil have deres Streaming ud på flere platforme eller er det Bluesound som ikke vil have YouSee/TDC ?
Side 1 / 4
Hej
Velkommen til YouSee Forum :D
Det er en platform som vi har øje på, men om vi kommer til at understøtte den og i givet fald hvornår, kan vi desværre ikke sige noget konkret om på nuværende tidspunkt.
Omdømme 1
Jeg så også gerne at i udvidede til flere platforme end Sonos. Med en af de største musiktjenester på det danske markedet, bør i være tilstede på flere systemer end bare Sonos.
Det kan ikke være meget arbejde der skal til fra jeres side, for at få integreret tjenesten, når Juke allerede er implanteret i Bluesound.
Indtil da må det være de mere åbne tjenester, der tages i brug.
Det kan ikke være meget arbejde der skal til fra jeres side, for at få integreret tjenesten, når Juke allerede er implanteret i Bluesound.
Indtil da må det være de mere åbne tjenester, der tages i brug.
Også herfra .. Kom i gang
Omdømme 3
Så er der etableret kontakt mellem Bluesound og TDC. Hvor lang tid Bluesound så skal bruge til at integrere Yousee musik på deres platforme, må tiden vise.
Jeg oplever dem ikke som specielt hurtige med tanke på, at Apple og Google heller ikke er tilgængelig på Bluesound.
Jeg oplever dem ikke som specielt hurtige med tanke på, at Apple og Google heller ikke er tilgængelig på Bluesound.
Omdømme 1
Lad os håbe at Yousee er villige til at samarbejde denne gang så :)
Jeg har lige været i dialog med Bluesound:
"When will Bluesound be ready with an Yousee integretion?
We are ready when Yousee is - unfortunately when you review this thread you can see they do not see the value in it that we do. As a customer of Yousee I would suggest you ask them the same question."
"When will Bluesound be ready with an Yousee integretion?
We are ready when Yousee is - unfortunately when you review this thread you can see they do not see the value in it that we do. As a customer of Yousee I would suggest you ask them the same question."
Omdømme 1
Kom nu Yousee..
Det er utilfredsstillende at være yousee kunde, og betale til WIMP/Tidal ved siden af. Nu har yousee/TDC overhørt forespørgslen i 3 år...
Hej alle,
Jeg kan se, at det er længe siden Kasper gav et svar, så I får lige et frisk om end lidt kedelig opdatering.
Som Kasper skrev dengang, så er Bluesound også en platform som vi også holder øje med, men vi har på nuværende tidspunkt, desværre, stadig ikke nogle konkrete planer om at understøtte Bluesound med YouSee Musik. Vi holder os hele tiden opdateret på, hvilket platforme vores kunder ønsker at benytte når de lytter til YouSee Musik, derfor er det også rigtigt godt at I skriver herinde, så vi kan give jeres feedback videre.
Jeg beklager, at jeg ikke kunne komme med et mere positivt/brugbart svar til jer.
Jeg kan se, at det er længe siden Kasper gav et svar, så I får lige et frisk om end lidt kedelig opdatering.
Som Kasper skrev dengang, så er Bluesound også en platform som vi også holder øje med, men vi har på nuværende tidspunkt, desværre, stadig ikke nogle konkrete planer om at understøtte Bluesound med YouSee Musik. Vi holder os hele tiden opdateret på, hvilket platforme vores kunder ønsker at benytte når de lytter til YouSee Musik, derfor er det også rigtigt godt at I skriver herinde, så vi kan give jeres feedback videre.
Jeg beklager, at jeg ikke kunne komme med et mere positivt/brugbart svar til jer.
Ret sørgeligt at Yousee ikke kommer ind i kampen, når Bluesound nu giver udtryk for at være klar til et samarbejde. og ærgeligt at os bruger ikke kan få fuld udbytte af jeres hifi kvaliltet, når i nu udbyder den 😞
Omdømme 1
Ja ja ja... kom nu yousee... Bluesound er fremtiden med den bedste lyd.
Jeg gider simpelthen ikke Sonos..
Yousee på bluesound..ja tak
Jeg gider simpelthen ikke Sonos..
Yousee på bluesound..ja tak
Omdømme 1
Kom nu Yousee få nu trykket på den knap så vi kan høre jeres musik på Bluesound!!!
Omdømme 1
Jeg så også gerne at yousee music blev tilgængelig på Bluesound
Omdømme 1
Det ville være kanon hvis Yousee blev integreret i Bluesound systemet. Allez!
Omdømme 1
Der findes mange forskellige streaming muligheder i dag, men kvalitetsmæssigt er Bluesound helt i top.
Som Yousee kunde både på mobil og bredbånd føler jeg det er lidt dobbelt konfekt at skulle have et Spotify abonnement ved siden af.
Men der er helt klart en økonomisk udfordring for at komme på Bluesound for Yousee, men mon ikke det kan tjene sig ind igen, der bliver i hvert fald ikke solgt mange Yousee abonnementer i HiFiklubben......
Så kom nu i gang, Bluesound har jo inviteret.
Lars
Som Yousee kunde både på mobil og bredbånd føler jeg det er lidt dobbelt konfekt at skulle have et Spotify abonnement ved siden af.
Men der er helt klart en økonomisk udfordring for at komme på Bluesound for Yousee, men mon ikke det kan tjene sig ind igen, der bliver i hvert fald ikke solgt mange Yousee abonnementer i HiFiklubben......
Så kom nu i gang, Bluesound har jo inviteret.
Lars
Ja jeg melder mig også som ivrig musik entusiast og vil mega gerne høre den musik vi allerede betaler for, på vores Bluesound system.
Er både 4 x mobil kunde, med stor TV pakke OG bredbånd, så jeg synes ikke det er sønderligt tilfredsstillende at skulle betale yderligere et abonnement, på Spotify...
Jeg er yderst tilfreds med musikken og hører hver dag i bilen, men er tvunget til at bruge Spotify når jeg er hjemme.
Så derfor endnu en bruger der brændende ønsker sig kompatibilitet med Bluesound.
Hi-Fi klubben ytrer bestemt også ønske om det samme...
Ser frem til der snart sker noget.
Mvh Jimmy
Er både 4 x mobil kunde, med stor TV pakke OG bredbånd, så jeg synes ikke det er sønderligt tilfredsstillende at skulle betale yderligere et abonnement, på Spotify...
Jeg er yderst tilfreds med musikken og hører hver dag i bilen, men er tvunget til at bruge Spotify når jeg er hjemme.
Så derfor endnu en bruger der brændende ønsker sig kompatibilitet med Bluesound.
Hi-Fi klubben ytrer bestemt også ønske om det samme...
Ser frem til der snart sker noget.
Mvh Jimmy
Jeg er helt enig med de øvrige indlæg ovenfor.
Hvis man som jeg går op i god lyd, er Bluesound det oplagte valg, og derfor frygtelig ærgeligt at YouSee ikke vælger at tilbyde deres musiktjeneste på Bluesound platformen. Jeg har blnadt mange bl.a. valgt YouSee på grund af den gode musiktjeneste.
Det er et irritationsmoment at skulle købe en ekstra musiktjeneste hos Tidal eller Spotify, når man allerede har betalt for en.
Så endnu en appel til YouSee om at få dette på plads.
mvh Karsten
Hvis man som jeg går op i god lyd, er Bluesound det oplagte valg, og derfor frygtelig ærgeligt at YouSee ikke vælger at tilbyde deres musiktjeneste på Bluesound platformen. Jeg har blnadt mange bl.a. valgt YouSee på grund af den gode musiktjeneste.
Det er et irritationsmoment at skulle købe en ekstra musiktjeneste hos Tidal eller Spotify, når man allerede har betalt for en.
Så endnu en appel til YouSee om at få dette på plads.
mvh Karsten
Jeg er ganske enig i ovenstående kunders kommentarer.
Jeg tænker på om grunden til TDCs fravalg af BlueSound kan skyldes, at deres system IKKE er gearet til BlueSounds højere musikkvalitet, hvorfor de foretrækker SONOS begrænsede kvalitet?
Hvis IKKE det er tilfældet, ser jeg ikke noget for, at TDC ikke skulle tilvælge BlueSound, der netop ønsker at give kunderne en så ren musikoplevelse som muligt.
Med andre ord, kom så ind i kampen om ypperlig musikkvalitet TDC...
Mvh. Svend
Jeg tænker på om grunden til TDCs fravalg af BlueSound kan skyldes, at deres system IKKE er gearet til BlueSounds højere musikkvalitet, hvorfor de foretrækker SONOS begrænsede kvalitet?
Hvis IKKE det er tilfældet, ser jeg ikke noget for, at TDC ikke skulle tilvælge BlueSound, der netop ønsker at give kunderne en så ren musikoplevelse som muligt.
Med andre ord, kom så ind i kampen om ypperlig musikkvalitet TDC...
Mvh. Svend
Omdømme 3
Et bud på hvorfor Yousee aldrig kommer på andre platforme end Sonos er, at de vil have lov til at sælge Heos og Bluesound selv, før de er samarbejdsvillige.
Hvorfor tror jeg så at det er sådan. Det gør jeg efter at have oplevet hvor hårdt de kæmper, for retten til stadig at levere TV i "min" ejerforening. Det er tydeligt de er presset på deres indtjening, og mangler produkter på hylderne.
Hvorfor tror jeg så at det er sådan. Det gør jeg efter at have oplevet hvor hårdt de kæmper, for retten til stadig at levere TV i "min" ejerforening. Det er tydeligt de er presset på deres indtjening, og mangler produkter på hylderne.
Vi savner også i høj grad at YouSee kunne/ville samarbejde med Bluesound!!!!
I vores hjem, har vi både sonos, og bluesound. Bluesound er vores foretrukne, og i den forbindelse er det skuffende at vi ikke kan bruge det til yousee musik.
Derfor vil min anbefaling til alle være, såfremt at yousee ikke leverer det kunderne ønsker, så find en anden udbyder.
Vi har fundet anden internet udbyder, og det vare ikke længe før at tv signalet, også skal skiftes ud.
Derfor vil min anbefaling til alle være, såfremt at yousee ikke leverer det kunderne ønsker, så find en anden udbyder.
Vi har fundet anden internet udbyder, og det vare ikke længe før at tv signalet, også skal skiftes ud.
Hej YouSee,
Kan I give en status på udsigterne for at gøre YouSee Musik tilgængelig på Bluesound? Hvis det ikke bliver muligt snart, ville det også være rart med en begrundelse. Jeg tror, at der er mange, der ligesom jeg er ved miste tålmodigheden ...
Kan I give en status på udsigterne for at gøre YouSee Musik tilgængelig på Bluesound? Hvis det ikke bliver muligt snart, ville det også være rart med en begrundelse. Jeg tror, at der er mange, der ligesom jeg er ved miste tålmodigheden ...
Jeg melder mig i køen.
Jeg har netop købt Bluesound for kvaliteten (har også Sonos, så jeg kender forskellen).
Men jeg er som forbruger godt nok træt af de mange interessekampe - det er jo viljen, det kniber med. Jeg har sværere og sværere ved at se argumentet for at blive hos TDC/Yousee
Jeg har netop købt Bluesound for kvaliteten (har også Sonos, så jeg kender forskellen).
Men jeg er som forbruger godt nok træt af de mange interessekampe - det er jo viljen, det kniber med. Jeg har sværere og sværere ved at se argumentet for at blive hos TDC/Yousee
Jeg har netop købt Bluesound pga. kvaliteten. Er både 4 x mobil kunde, med stor TV pakke og bredbånd, ønsker ikke at skulle betale yderligere til et abonnement, på Spotify eller lignende, overvejer på det kraftigste at skifte udbyder hvis der ikke snart sker noget .
Hej Alle
Jeg må desværre henvise til seneste svar for status på understøttelse af Bluesound. Se det ovenfor.
Side 1 / 4
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.