Sticky

Åben beta-test: YouSee Tv & Film app (Android TV)

Omdømme 6
Badge +2

Kære brugere

Velkommen til test-området for vores YouSee Tv & Film app til Android TV.

Herinde har du mulighed for tilmelde dig vores offentlige beta-program, hvor du som bruger, kan få adgang til at teste og give feedback på opdateringer til vores app, inden de lanceres til alle brugere.

Efter du har tilmeldt dig, vil du helt automatisk få besked, når vi har en opdatering klar, som du kan være med til at teste.

Hvis du har lyst til at være med, så skal du blot tilmelde dig via linket nedenfor:

Klik her for at tilmelde dig vores testprogram

Hvis du har feedback til appen, en ny opdatering eller spørgsmål, så er du også meget velkommen at skrive i kommentarfeltet nedenfor:relaxed:

Venlig hilsen 
Forum Teamet

18 Kommentarer

Omdømme 3

venter med at skrive .

Omdømme 7
Badge +7

Hej @jarlja 

Jeg har rykket dit post herind under AndroidTV ude fra oversigten i YouSee Laboratoriet, og du er velkommen til at skrive her, hvis du har feedback til test-software og sofware generelt til vores Android TV App :relaxed:

Ha’ en god dag.

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Er vel en forudsætning at app er kompatibel med ens enhed..  ellers er jeres tester ikke til nogle gavn..

Omdømme 7
Badge +7

:slight_smile: Er vel en forudsætning at app er kompatibel med ens enhed..  ellers er jeres tester ikke til nogle gavn..

Det er da ren logik.

Omdømme 4
Badge +1

Man fornemmer mere, at det nuværende system stadig er beta-system? sidst sete fim. Stadig er at finde. Selvom, at filmen. BUMBLEBEE, stadig ikke er blevet fjernet eller slettet. Efter et års tid på ys-4000 boks.

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed: Ja er den app test, så er det gavnligt for de få.. giver ingen mening  

Omdømme 7
Badge +7

Man fornemmer mere, at det nuværende system stadig er beta-system? sidst sete fim. Stadig er at finde. Selvom, at filmen. BUMBLEBEE, stadig ikke er blevet fjernet eller slettet. Efter et års tid på ys-4000 boks.

Hej @Phoenix 73 

Bemærk, at denne tråd/dette testområde har til formål at give rum til feedback på vores app til AndroidTV og de opdateringer, der lægges ud i beta-programmet.

Hvis du har udfordringer med noget på din Humax boks eller din profil generelt (hvis det sker på tværs af platforme), så opret meget gerne en tråd i de passende underfora:relaxed: 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @lordfynbo 

Ja, det har du helt ret i. 

Hvis du har et AndroidTV som vi understøtter, så kan du tilmelde dig beta-opdateringerne og give feedback herinde både på opdateringerne og på appen generelt :relaxed:

Omdømme 3

Hej webos appen går ned tit og er længe om at logge på. 😁 Auto play : skal den ikke springe dem over hvis man lige har set det afsnit. Og bare gå til næste. 😁 Guiden : trykker på en kanal, når man så skal tilbage er guiden gået i stå. 😁 Og det ville være dejligt hvis man kunne trykke på tilbage til start knap. 😁 Man kan godt sætte hjerter 💕 men hvorfor kan man ikke sætte den til at optage, ( gælder både Android og lg appen.) og som altid hvor er favorit kanaler knappen. 😁 På alle box. android og webos. 😁 Tv fra sidste år.

Lige hvad jeg kan huske nu. 😁 

Omdømme 4
Badge +1

Hej @Phoenix 73 

Bemærk, at denne tråd/dette testområde har til formål at give rum til feedback på vores app til AndroidTV og de opdateringer, der lægges ud i beta-programmet.

Hvis du har udfordringer med noget på din Humax boks eller din profil generelt (hvis det sker på tværs af platforme), så opret meget gerne en tråd i de passende underfora:relaxed: 

Hej Kasper

Dette er forsøgt på dette forum: Hvornår bliver sidst sete film slettet? | YouSee Community

Beklager og undskylder mange gange, at det kom på dette forum.

Omdømme 4
Badge +1

Fejler åbenbart på link’s? Slet venligst, den ene kommentar 😉

Omdømme 3

Hej 

Jeg har nu brugt webos lg tv appen meget her på det sidste. 😁 Når jeg sætter den til live tv gå der 2 - 3 timer måske mindre. Så går appen ned. ( fryser der kører en ring rundt og rundt) 

Mvh jarlja 

Omdømme 7
Badge +7

Hvad har det at gøre med test af App til Android TV OS.?

Omdømme 7
Badge +7

Hej webos appen går ned tit og er længe om at logge på. 😁 Auto play : skal den ikke springe dem over hvis man lige har set det afsnit. Og bare gå til næste. 😁 Guiden : trykker på en kanal, når man så skal tilbage er guiden gået i stå. 😁 Og det ville være dejligt hvis man kunne trykke på tilbage til start knap. 😁 Man kan godt sætte hjerter 💕 men hvorfor kan man ikke sætte den til at optage, ( gælder både Android og lg appen.) og som altid hvor er favorit kanaler knappen. 😁 På alle box. android og webos. 😁 Tv fra sidste år.

Lige hvad jeg kan huske nu. 😁 

Hej 

Jeg har nu brugt webos lg tv appen meget her på det sidste. 😁 Når jeg sætter den til live tv gå der 2 - 3 timer måske mindre. Så går appen ned. ( fryser der kører en ring rundt og rundt) 

Mvh jarlja 

Hvad har det at gøre med test af App til Android TV OS.?

Hej @jarlja 

Radiomanden har faktisk en pointe her :yum: Dette forum omhandler AndroidTV appen og ikke LG appen til WebOS. Jeg har dog sendt din feedback videre :relaxed: ​​​​​​​

Omdømme 3

Beklager jeg har misforstået hvor det skal hen. 😁 

Omdømme 3

Ja så ved jeg ikke hvor jeg skal skrive henne. Jeg kan ikke se hvor der står web os eller lg tv her i lab. 

Omdømme 5
Badge +5

:relaxed: Det har jeg så ikke så ville,  min boks i bund og grund også  være overføldig Kasper. 

Omdømme 7
Badge +7

Beklager jeg har misforstået hvor det skal hen. 😁 

Ja så ved jeg ikke hvor jeg skal skrive henne. Jeg kan ikke se hvor der står web os eller lg tv her i lab. 

Hej @jarlja 

Helt okay! :relaxed:

Du kan eventuelt oprette en tråd herinde under “Tv øvrigt”:
https://forum.yousee.dk/tv-oevrigt-41

Besvar