YouSee Comedy


Omdømme 7
Badge +9
Er du tv-kunde hos YouSee og elsker du Comedy, så er der gode nyheder! :D

Nu får du nemlig adgang til et helt nyt comedy univers – YouSee Comedy.
Du vil kunne se programmer fra erfarne komikere som Tobias Dybvad, Magnus Millang, Esben Bjerre, Peter Falktoft og Casper Christensen, men også fra nye talenter, som Julie og Jesper samt Melvin.

Vi lægger ud med 3 med serier, som er ”Dybvads Sofa”, ”29” og ”Hva Fanden” og der er mere på vej.

Har du ikke tv-pakke fra YouSee og vil du gerne se en smagsprøve på indholdet, så kan du se mere på yousee.dk/comedy

Spørgsmål og svar:

Kan YouSee Comedy ses som en tv-kanal?
Nej, YouSee Comedy findes ikke som en tv-kanal, men kan findes on-demand på på din tv-boks, YouSee Tv & Film app’en samt på tv.yousee.dk.

Hvad kræver det at få adgang til YouSee Comedy?
Det kræver blot Grundpakke fra YouSee.

Skal jeg være logget ind for at se det nye indhold på YouSee Comedy?
Ja, for at få adgang til indholdet, skal du logge ind med dit YouSee Login, medmindre du ser det på din tv-boks

Er der nogle fordele ved at se YouSee Comedy?
Ja, hos YouSee har du helt eksklusivt mulighed for at se alle afsnit først, helt op til 4 uger før.

Hvor finder jeg det nye YouSee Comedy indhold?
Kig efter slyngen ”YouSee Specials” på forsiden eller YouSee Comedy slyngen under serier.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, så skriv dem gerne nedenfor i tråden her 🙂

God fornøjelse!

3 Kommentarer

Er du tv-kunde hos YouSee og elsker du Comedy, så er der gode nyheder! :D

Nu får du nemlig adgang til et helt nyt comedy univers – YouSee Comedy.
Du vil kunne se programmer fra erfarne komikere som Tobias Dybvad, Magnus Millang, Esben Bjerre, Peter Falktoft og Casper Christensen, men også fra nye talenter, som Julie og Jesper samt Melvin.

Vi lægger ud med 3 med serier, som er ”Dybvads Sofa”, ”29” og ”Hva Fanden” og der er mere på vej.

Har du ikke tv-pakke fra YouSee og vil du gerne se en smagsprøve på indholdet, så kan du se mere på yousee.dk/comedy

Spørgsmål og svar:

Kan YouSee Comedy ses som en tv-kanal?
Nej, YouSee Comedy findes ikke som en tv-kanal, men kan findes on-demand på på din tv-boks, YouSee Tv & Film app’en samt på tv.yousee.dk.

Hvad kræver det at få adgang til YouSee Comedy?
Det kræver blot Grundpakke fra YouSee.

Skal jeg være logget ind for at se det nye indhold på YouSee Comedy?
Ja, for at få adgang til indholdet, skal du logge ind med dit YouSee Login, medmindre du ser det på din tv-boks

Er der nogle fordele ved at se YouSee Comedy?
Ja, hos YouSee har du helt eksklusivt mulighed for at se alle afsnit først, helt op til 4 uger før.

Hvor finder jeg det nye YouSee Comedy indhold?
Kig efter slyngen ”YouSee Specials” på forsiden eller YouSee Comedy slyngen under serier.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, så skriv dem gerne nedenfor i tråden her 🙂

God fornøjelse!

Kære Kasper
Havde ikke set den komme, at , Brian Mørk Show. På: C-More Orginal 😉 Glæder mig til at se diverse udsendelser: 🆒
Jeg har både Yousee-internet og Yousee-grundpakken til tv i min ejerforening. Alligevel kan jeg ikke få lov at se programmerne på Yousee Comedy - hvad gør, at jeg ikke lever op til kriterierne?
Omdømme 5
Badge +2
Jeg har både Yousee-internet og Yousee-grundpakken til tv i min ejerforening. Alligevel kan jeg ikke få lov at se programmerne på Yousee Comedy - hvad gør, at jeg ikke lever op til kriterierne?

Hej Heidi

Du bør få adgang til det på dit YouSee login - kan du ikke finde det?

Hvis det slet ikke kommer frem, så sidder vores support klar til at hjælpe.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar