Svar

Webmail - automatisk videresendelse


Omdømme 1
Badge +1
Hej,
Er det muligt at oprette en automatisk videresendelse
i den nye YouSee webmail?
Hvordan er proceduren i så fald?
Jeg modtager i øvrigt ikke mail på min pc.dk adresse i webmailen
- hvorfor mon ikke?

På forhånd tak.
icon

Bedste svar af MS-ERIK 28 November 2018, 15:22

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1
Badge +1
Ingen kommentarer?
Omdømme 7
Badge +9
Jeg har ikke fundet andet end. at man kan få en notifikation, men jeg bruger ikke rigtig min YouSee webmail. Fremgår din pc.dk adresse af mailindstillinger på Mit YouSee (som adresse eller alias)?
Omdømme 7
Badge +9
Din anden mail kan måske trække en kopi fra YouSee med POP3. Det gør jeg med mine 3 mail konti forskellige steder. Hvor vil du sende til?
På webmail kan man ved at vælge fanen "Indstillinger" (eller "Præferencer") og derefter "Mail" gå ned til overskriften "Modtagelse af meddelelser" indtaste en mailadresse, som modtagne mails automatisk videresendes til. Man kan vælge om en kopi skal forblive på webmail.

Muligheden findes som standard kun på webmail, hvis webmail åbnes i en computer. På mobil eller iPad kan man ved at vælge at se det fulde websted (gøres med funktioner i browseren) nogen gange få vist computerversionen på mobil eller iPad, og dermed få adgang til indstillingerne.
Omdømme 1
Badge +1
Mange tak, jeg havde åbenbart ikke rullet langt nok ned til at kunne se funktionen
"Modtagelse af meddelelser".
Det ser ud til at fungere.
Alternativt kunne jeg måske også oprette min TDC/YouSee mail i Mozilla Thunderbird
og oprette en regel der.

Besvar