Viasat Film tilgængelig på Coax


Omdømme 6
Badge +6
Mandag d. 12/06 er det muligt for alle med Kabel TV at se Viasat Film-pakken.

Viasat Film-pakken indeholder en række populære tv-kanaler der viser nogle af de mest populære film og serier. Pakken indeholder desuden indhold til både børn og voksne som bliver vist 24 timer i døgnet.

Viasat Film-pakken indeholder følgende kanaler og er på kanalplads:
  • Viasat Film Premiere (308)
  • Viasat Family (309)
  • Viasat Action (310)
  • Viasat Hits (313)
  • Viasat Series (65)
Du kan her få en forsmag på indholdet:



Indholdet fra kanalerne vil også være tilgængeligt på App og Web, og koster 99 kr. pr. måned. Den kan bestilles på både selvbetjeningen og igennem vores kundeservice.

Viasatpakken er allerede tilgængelig på DSL- og Fiber produkter.

Har du spørgsmål, så stil dem endelig her i tråden 🙂

59 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Jeg kan godt se de Film kanaler nu, men er det mon slut på mandag? :)

Overvejer at bestille dem, selv om jeg ser ret få film, før denne uge.
Omdømme 2
Mandag d. 12/06 er det muligt for alle med Kabel TV at se Viasat Film-pakken.

Viasat Film-pakken indeholder en række populære tv-kanaler der viser nogle af de mest populære film og serier. Pakken indeholder desuden indhold til både børn og voksne som bliver vist 24 timer i døgnet.

Viasat Film-pakken indeholder følgende kanaler og er på kanalplads:
  • Viasat Film Premiere (308)
  • Viasat Family (309)
  • Viasat Action (310)
  • Viasat Hits (313)
  • Viasat Series (65)
Du kan her få en forsmag på indholdet:



Indholdet fra kanalerne vil også være tilgængeligt på App og Web, og koster 99 kr. pr. måned. Den kan bestilles på både selvbetjeningen og igennem vores kundeservice.

Viasatpakken er allerede tilgængelig på DSL- og Fiber produkter.

Har du spørgsmål, så stil dem endelig her i tråden :)


Hvis man vil have Viasat Film, er det så en ekstrapakke? Er det som Ekstrakanaler?
Som Ekstrakanaler, findes den ikke i oversigten på den gamle side?

EDIT: Nåh, ja - som pakke - men kan ikke finde den nogen steder.

Den nye side for bestilling af Ekstrakanaler er jo stadig i hegnet..... Men det er jo en anden side af Skagen.
Omdømme 7
Badge +9
mailbrugernielsen,

De kanaler kan nok først bestilles på mandag.

Mandag d. 12/06 er det muligt for alle med Kabel TV at se Viasat Film-pakken.

Jeg prøvede det Link du har postet her et andet sted for at skifte kanaler/pakker, men den nye Viasat pakke, kan endnu ikke vælges...
Omdømme 2
mailbrugernielsen,

De kanaler kan nok først bestilles på mandag.

Mandag d. 12/06 er det muligt for alle med Kabel TV at se Viasat Film-pakken.

Jeg prøvede det Link du har postet her et andet sted for at skifte kanaler/pakker, men den nye Viasat pakke, kan endnu ikke vælges...


Så må vi vente og ske, hvad der ser! Underligt, at de ikke fyrede op under kanalerne lige her til weekenden, men lad det nu ligge...

Har foretaget en ny kanalsøgning, og de ER nu røget ind på listen, på min LG HR 550C-boks.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg anbefaler at folk IKKE bestiller de her kanaler, før efter at YouSee får styr på alle deres problemer efter omstillingen til 450 Mhz og brugen af QAM256.

Signal kvaliteten på Family, Action, Hits og Series der benytter QAM256, står og kører helt vildt op og ned konstant og der meldes også BER fejl pga. dette.
Den eneste der faktisk har en stabil signal kvalitet er Premiere, den benytter QAM64.

Hvad med at have de andre til at benytte sig af QAM64 også ?
Så kan det måske tænkes at i hos YouSee undgår at have en masse ret sure kunder i telefonen efter at folk har tegnet abo på kanalerne og opdager hvor slemt det står til kvalitets missigt.
Omdømme 7
Badge +9
Det er sort snak for mig Per,

Jeg har nu i flere dage kunnet se de Viasat Film kanaler med min Yousee Plus Samsung boks, så det skulle vel også virke fra næste uge, hvor jeg så nok må bestille de kanaler for fortsat at se dem...?
Omdømme 2
Det er sort snak for mig Per,

Jeg har nu i flere dage kunnet se de Viasat Film kanaler med min Yousee Plus Samsung boks, så det skulle vel også virke fra næste uge, hvor jeg så nok må bestille de kanaler for fortsat at se dem...?


Hvis du prøver at vandre lidt rundt på forummet, så vil du se, at der er mange klager over for dårlig signalkvalitet på Ekstrakanaler / Ekstrapakkerne, mens der i Grundpakken ikke er nogen forringelse. YouSee lagde frekvenserne om for nogen tid siden - og siden da, har der slet ikke været fuld knald på signalet!

Et par workarounds:
Hvis man får sit bredbånd også fra YouSee, og kun har Radio- og TV-udtag i vægdåsen / vægdåserne, og derfor er nødt til at have en såkaldt "rygsæk" sat på, (Officielt vist kaldet "push-on-adapter) for at modtage internet, og man har mere end én vægdåse i sin bolig - (sådan er det mange steder i landet - også fra da byggeriet var nyt) så tag TV-signalet fra én vægdåse, og så internettet fra en anden, hvis muligheden er der. Den push-on-adapter dæmper nemlig det i forvejen svage TV-signal yderligere med 4 DB. Kan routeren undværes under TV-kiggeriet, så hjælper det også at slukke den.

Dette var blot mine erfaringer med at rode med diverse kabler og andet...

Dette er så ekstra slemt hvor der ER mulighed for at tilslutte routeren direkte i vægdåsen, fordi så er filtret, som gør, at man kan få internet jo indbygget. Hedder det F-connector? - og SÅ duer min workaround altså ikke!

Og hvorfra, jeg ved det med de 4 DB? Jo - fra en YouSee-tekniker!

Jeg bruger selv gode kabler samt gode stik - HF-tætte.
Omdømme 3
Jeg kan godt se de Film kanaler nu, men er det mon slut på mandag? :)

Overvejer at bestille dem, selv om jeg ser ret få film, før denne uge.

Hej Jorn.
Jeg ved Viasat Series er i HD, men er de 4 andre Viasat film kanaler også i HD?
Mvh. Michael.
Family er lige nu i SD.
Omdømme 2
Family er lige nu i SD.

I skriver, at I kan se kanalerne nu. Er det KUN på YouSee-bokse, at man kan modtage dem? De er på min LG-boks i programlisten, men kan ikke ses.
Omdømme 7
Badge +9
Du skal bestille dem, så får du et kort med rettighederne.
Omdømme 2
Du skal bestille dem, så får du et kort med rettighederne.

Når jeg allerede har et kort m. 3 Ekstrakanaler ombord, får jeg så et andet kort? Viaskvat-kanalerne 🙂 er endnu ikke at se på siden, hvor man bestiller dem, hvis dette da ellers foregår fra samme sted, hvor man bestiller / skifter Ekstrakanaler.
Omdømme 7
Badge +9
Haves der allerede et kort med andre kanaler, så skal rettighederne jo bare på det kort. Har man Humax boksen, så bliver rettighederne lagt ind.
I skriver, at I kan se kanalerne nu. Er det KUN på YouSee-bokse, at man kan modtage dem? De er på min LG-boks i programlisten, men kan ikke ses.

Jeg kan også kun se et kodet signal (jeg har ingen boks). Min tuner fortæller bare, at den kan se et SD-signal.
Omdømme 7
Badge +2
Det er sort snak for mig Per,

Jeg har nu i flere dage kunnet se de Viasat Film kanaler med min Yousee Plus Samsung boks, så det skulle vel også virke fra næste uge, hvor jeg så nok må bestille de kanaler for fortsat at se dem...?


Hvis du prøver at vandre lidt rundt på forummet, så vil du se, at der er mange klager over for dårlig signalkvalitet på Ekstrakanaler / Ekstrapakkerne, mens der i Grundpakken ikke er nogen forringelse. YouSee lagde frekvenserne om for nogen tid siden - og siden da, har der slet ikke været fuld knald på signalet!


Korrekt og dømt ud efter samtlige indlæg om dette, så er det et problem der findes rundt om i hele landet, med at signal styrken meldes OK, men hvor at signal kvaliteten meldes yderst ringe.
På Series som det faktisk lykkedes mig at afkode på mit Panasonic TV med mit gamle kort, her er det konstant slemme pixel fejl og direkte udfald på den kanal.

Min Dreambox DM7020 HD V2 vil slet ikke engang kendes ved kanalerne. De kan findes under scanning efter kanaler, men de markeres med gråt, hvilket er ensbetydende med at kvaliteten er så dårlig, at den melder at kanalerne overhovedet ikke er tilgængelige, hvilket den også fortæller hvis jeg prøver at hoppe ind på kanalerne med beskeden: "Service Unavailable".

Så konklutionen ud efter kundernes meldinger, så har YouSee brændt nallerne gevaldigt ved at skifte over på at benytte QAM256 på mange af deres kodede kanaler og derfor burde skifte tilbage til det meget mere signal stabile QAM64.
I hvert fald tegner jeg ikke abonnement på den Viasat Film pakke, for jeg vil ikke betale 99kr om måneden for nogle kanaler der leveres hamrende ustabilt.
Omdømme 2
Haves der allerede et kort med andre kanaler, så skal rettighederne jo bare på det kort. Har man Humax boksen, så bliver rettighederne lagt ind.

OK! Takker for svaret...
Omdømme 7
Badge +9
Jeg kan godt se de Film kanaler nu, men er det mon slut på mandag? :)

Overvejer at bestille dem, selv om jeg ser ret få film, før denne uge.

Hej Jorn.
Jeg ved Viasat Series er i HD, men er de 4 andre Viasat film kanaler også i HD?
Mvh. Michael.


Viasat Family er ikke i HD, men på skærmen skrives de 3 andre er i HD (Premiere, Hits og Aktion er i HD)
Omdømme 7
Badge +9
Men er jeg den eneste der har C More Total? (Noget abbo man ikke mere kan selv bestille)
Omdømme 7
Badge +9
Btw, Jeg har ikke hørt meget godt om den nye Boks, derfor har jeg beholdt Samsung Yousee boksen og har ikke problemer med at se nogle kanaler, Golf, Sat 1, Dantoto og flere har virket OK hele tiden.
Omdømme 3
Jeg kan godt se de Film kanaler nu, men er det mon slut på mandag? :)

Overvejer at bestille dem, selv om jeg ser ret få film, før denne uge.

Hej Jorn.
Jeg ved Viasat Series er i HD, men er de 4 andre Viasat film kanaler også i HD?
Mvh. Michael.


Viasat Family er ikke i HD, men på skærmen skrives de 3 andre er i HD (Premiere, Hits og Aktion er i HD)

Tak for svaret, overvejer nemlig også at bestille Viasat film pakken når den bliver frigivet på mandag.
Omdømme 3
Men er jeg den eneste der har C More Total? (Noget abbo man ikke mere kan selv bestille)
Du kan sagtens stadig bestille Cmore Total som ekstra pakke, hvis man har de lyster.:D
Omdømme 7
Badge +9
Jeg fik C More Total for at se speedway og tennis, men de kanaler er nu væk, men man skal vist ringe til Yousee vedr. at ændre i C More Total kanaler, der skrives når jeg tjekker alle de kanaler jeg har, at man ikke kan få eller selv bestille C More Total længere.

For at være lidt mere on-topic, alle de fejl i skriver om at i har i visse kanaler, er det ikke når i bruger den nye Boks? og ikke som mig har kun en kabel fra stik til boks og derfra til TV?
Omdømme 3
Jeg fik C More Total for at se speedway og tennis, men de kanaler er nu væk, men man skal vist ringe til Yousee vedr. at ændre i C More Total kanaler, der skrives når jeg tjekker alle de kanaler jeg har, at man ikke kan få eller selv bestille C More Total længere..


For at være lidt mere on-topic, alle de fejl i skriver om at i har i visse kanaler, er det ikke når i bruger den nye Boks? og ikke som mig har kun en kabel fra stik til boks og derfra til TV?

Jeg vil sige, at jeg har ikke problemer med hverken signal kvalitet, eller lignende.
Der var et par dage efter opgraderingen at der var lidt bøvs med signal kvaliteten (både med og uden boks)og internet hastigheden hos mig, men det fik Yousee hurtigt på plads, og nu spiller alt fint.
Det eneste issue jeg har med den nye Humax boks, er at billede og lyd ikke altid er i sync når jeg kører lyden via min surround receiver.
Det går fint at leje og se film og serier på den, arkiv virker også fint.
Jorn>>Mht. til alle de kodede kanaler du kan se, så tror jeg det er en fejl fra Yousee at dit kort afkoder så meget, så vær glad for det.
Jeg kan kun se hvad jeg betaler for.
Du kan stadig købe følgende Cmore kanaler, Cmore First, Cmore Stars, Cmore Hits, og Cmore Series.
De fås i en Cmore pakke til 99kr., det står i hvert fald på Yousee's hjemmeside under "Bestil ekstra kanaler".
Omdømme 7
Badge +2

For at være lidt mere on-topic, alle de fejl i skriver om at i har i visse kanaler, er det ikke når i bruger den nye Boks? og ikke som mig har kun en kabel fra stik til boks og derfra til TV?


Nej, her er det ved anvendelse af tunerne i mit Panasonic TV og min Dreambox PVR, hvor begge melder at signalerne slet ikke er i orden og at det kun er kanaler der benytter QAM256 der er berørt.
Omdømme 7
Badge +6
Btw, Jeg har ikke hørt meget godt om den nye Boks, derfor har jeg beholdt Samsung Yousee boksen og har ikke problemer med at se nogle kanaler, Golf, Sat 1, Dantoto og flere har virket OK hele tiden.
De kanaler du nævner her, kan jeg se helt uden problemer med både den nye og gamle boks.

Besvar