Lidt om Forum-teamet

Omdømme 5
Badge +4
  • Tidligere administrator
  • 627 kommentarer
Har du klikket dig rundt i de forskellige Forum-tråde, så er du måske stødt på en fra vores Forum Team. Her sidder Kasper, Özcan, Stefan og Anna løbende og sørger for, at det hele fungerer og at alle får svar.

Du kan her få et lille indblik i, hvem de egentlig er. :)

Kasper:

Hvem er jeg?

Hej mit navn er Kasper og jeg er 32 år gammel.

Jeg kommer oprindeligt fra det sydsjællandske, men har slået mig ned lidt nord for København, hvor jeg er glad for at bo den dag i dag.

Hvad bruger jeg min fritid på?
Jeg er nok lidt en ”elektronik-freak” og jeg elsker gadgets, biler og computere, hvilket meget af min fritid også går med. Ud over det kan jeg godt lide fitness og jeg bruger også lidt tid i det lokale fitness-center.

Hvad var min første gadget?

Min første gadget var nok min første mobiltelefon, som var en Motorola med halvt tastatur og halv klap.

Hvilken sektion er min yndlings-sektion på forummet?
Jeg synes alle sektioner på forummet er lige spændende på hver deres måde. Mit stærkeste felt er dog nok inden for Tv & bredbånd.

Hvad er din yndlings TV-kanal og hvorfor?
Jeg elsker at se Discovery, hvilket nok må siges at være min yndlingskanal og for tiden er jeg helt vild med at se ”Fast’N’Loud” og ”Gold Rush”. Det er virkelig spændende at følge de forskellige menneskers virksomheder og levebrød og så synes jeg også, at biler er interessante at se blive restaureret!

Hvad er din dårlige vane?
Puha den er svær… En dårlig vane er nok, at jeg (med hensyn til elektronik) har svært ved at stille mig tilfreds med det jeg har, og derfor jævnligt kigger efter nye gadgets og elektronik. Nogle gange koster det mig måske lige lidt ekstra.

De fem korte:

Mac eller PC? Jeg er PC mand og det vil nok altid være det primære for mig, men jeg ville gerne have en iMac eller MacBook en dag. De er flotte!

Sommer eller vinter? Jeg kan lide alle årstider, men når vinteren rinder ud er jeg bestemt klar til forår og sommer!

Hund eller kat? Jeg er helt klart et hunde-menneske!

Facebook eller Twitter? Facebook!

Lasagne eller Pizza? Den er svær. Elsker italiensk. Lasagne!

Özcan:

Hvem er jeg?

Jeg hedder Özcan, er 32 år og jeg er fra Københavns Nordvestkvarter.

Hvad var min første Gadget?
Det må være min Gameboy. Jeg mener det var den første grå udgave, hvor skærmen stadig ikke var i farver.

Hvilken sektion på Forum er min favoritsektion?

Min yndlings TV-kanal?
Har ikke en specifik kanal, da jeg som regel kun ser flow tv, når der vises fodbold.

Min dårlige vane?

De fem korte

Mac eller PC?
Once you go mac, you never go back

Sommer eller Vinter?
Jeg synes vi har alt for meget vinter i Danmark, så jeg foretrækker sommer.

Hund eller Kat?
Jeg kan ikke lide dyr. Internettet er min bedste ven.

Facebook eller Twitter?
Jeg har kontakt med bekendte på facebook og diskuterer med fremmede på twitter. Så det må være Facebook.

Lasagne eller Pizza?
Jeg er ikke fan af hverken Lasagne eller Pizza. Kan jeg svare Pommes Frites?

Stefan:

Hvem er jeg?

Min yndlings TV-kanal, og hvorfor?

Min dårlige vane?

De fem korte

Mac eller PC?

Sommer eller Vinter?

Hund eller Kat?

Facebook eller Twitter?

Lasagne eller Pizza?

Anna:

Hvem er jeg?
Jeg er 30 og fra København, hvor jeg har boet hele mit liv, med undtagelse af et par længere ophold i bl.a. USA og Holland. Jeg elsker solskinsvejr, uanset temperaturen, og jeg har arbejdet i YouSee i snart tre år.

Udover at holde mig socialt beskæftiget med venner og familie, får jeg for tiden stor fornøjelse ud af udendørs løbeture og indendørs hot yoga. Derudover synger jeg i kor og lærer mig selv at Python-kode på intetanende begynder-niveau.

Jeg er ærligt talt i tvivl, om jeg først havde en discman eller en mobiltelefon. Hvis min telefon var først, så var det en Nokia 3310, der muligvis stadig ligger og virker i en skuffe et sted.

Stil dit spørgsmål, hvor både høje og lave samt super tekniske og elektronisk udfordrede mødes på tværs for at hjælpe hinanden.

Min yndlings TV-kanal, og hvorfor?
DR3. Jeg er en stor tilhænger af Public Service, og jeg synes DR3 tager chancer og viser/producerer relevante og nærværende Tv uden for mange floskler.

Min dårlige vane?
Chokolade i stort set alle varianter er min evige kryptonit.

De fem korte

Mac eller PC? Mac

Sommer eller Vinter? Sensommer

Hund eller Kat? Hund!

Facebook eller Twitter? Twitter

Lasagne eller Pizza? Pizza. All day, any day.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)