Spørgsmål

windows live mail 2012

For en uge siden lykkedes det for mig at opsætte yousee mailsupport.Nu er problemet så at jeg ikke kan få adgang til windows tjenester så at jeg heller ikke kan få adgang til windows live mail 2012.Håber der er nogle der kan hjælpe.med venlig hilsen Ingrid.

5 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
"Windows tjenester" er noget skjult, som kører inde bag Windows. Det skal du normalt ikke rode med. Forstår jeg dig korrekt, at du ikke komme ind i din Windows til din windows live mail 2012?

Jeg bruger ikke selv Windows, men der er sikkert andre, som kan bidrage med, hvad du kan gøre.
Jeg har simpelthen mistet forbindelsen til windows live mail 2012 og det er ikke muligt at starte programmet og jeg får den besked at jeg skal kontrollere at disken ikke er fyldt og at hukommelsen ikke er opbrugt.Med venlig hilsen Ingrid.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Ok, der har været skrevet en del om problemer med Live mail i dette forum. Brugeren MS-ERIK kom på et tidspunkt med nogle ting, man kunne gøre. Kunne ikke lige finde MS-ERIKs indlæg ved at søge i forum, men her en gammel tråd: https://forum.yousee.dk/arkivet-50/windovs-livemail-60908

Får du en fejlkode? (den er god at google med)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej.

Det er nok denne tråd her, som "Slangefar" tænker på:
https://forum.yousee.dk/mit-yousee-27/windows-live-mail-2012-97289

Det vil hjælpe hvis du oplyser hvilken Windows-version, du har. Er det Windows 7, 8, 8.1 eller 10?

Hvis Windows Live Mail slet ikke vil starte, kan det måske hjælpe at geninstallere det.
Du nævnte noget om Windows tjenester. Det er ikke noget, brugeren normalt behøver at tænke på, medmindre der kommer fejlmeldinger om at Windows Live Mail ikke kan startes fordi en tjeneste (service) ikke kører. Er det tilfældet kan en geninstallation af Windows Live Mail måske hjælpe. Eller man må manuelt finde og rette den fejl, der forhindrer tjenesten i at køre.

Bemærk dog at Microsoft stopper support for Windows Live Mail i januar 2017. Herefter vil programmet stadig fungere, men der vil ikke komme opdateringer.
Så fik jeg løst problemet med windows live mail 2012.Det hjalp gevaldigt at få opdateret windows.Tak for hjælpen og for inspiration.Nu mangler jeg bare at få overført kontaktlisten og diverse mapper til yousee webmaill. Med venlig hilsen Ingrid.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)