vedrørende den nye youseeboks

Hej med jer

Jeg har et spørgsmål vedrørende den nye boks da jeg kan forstå at de gratis film og serier ikke følger med på den nye boks.

Mit spørgsmål går da ud på at da jeg abonnere på yousee plus hvor jeg kan se både gratis film på boksen samt via internettet derud over følger Cmore med i denne løsning hvad sker der med den nye boks mister jeg dermed også mine Cmore kanaler eller får jeg dem med.

Med venlig hilsen

Smallcap100

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Humax boksen er ikke en + boks, så derfor når du har den er der ikke det abonement på den. Går ud fra at du har C More via Bredbånds abonnementet, så vil det blive overført til Humaxen. Det skulle det da også gøre hvis du har et seperat C More abonnement.

Hej med dig

Jeg tror du misfprstod mit spørgsmål.

Jeg har kun et standby bredbånd hos jer da jeg i min lejlighed har gratis fibernet.

Jeg går derfor ud fra at mine Cmore kanaler er en del af mit yousee abonnemnet hvor jeg ud over kanaler kan se de ilm og serier der bliver hvist i løbet af månden.

Så mit spørgsmål går da ud på skal jeg da tilkøbe Cmore pakken som koster 99 hvilket dermed vil give mig en merudgift hver måned på kr. 30 pr. måned. er dette korekt ?

jeg har et spørgsmål mere som jeg også godt vil have svar på.

Spørgsmålet går ud på da jeg har den gamle boks hvor jeg tit er nød til at slette noget af det jeg har optaget og da jeg kan forstå at den nye boks kan optage flere ting hvor stor er harddisken på den nye kontra den gamle boks ?

Hilsen Smallcap100

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er 2 måder hvorpå der kan fås C More, den ene er ved tilkøb, hvis du ikke har det i forvejen, den anden måde er via et Bredbånds abonnement. Der kan også købes et HBO abonnement på boksen.

Der er en 1Tb HDD i Humaxen. Den skal have Internet for at kunne bruges, enten kablet eller på et 5Ghz Wi-Fi.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)