Svar

store

• Deltager
  • 8 kommentarer
Mit problem er at jeg ikke kan få forbindelse til serveren store, så jeg kan hente apps til min pc, som kører windows 10. Jeg får en fejlkode: 0x80072EDF. Jeg er på nettet når jeg søger, men jeg får at vide at der ikke er internetadgang.

icon

Bedste svar af Slangefar 17 august 2016, 10:36

Du må ud og google fejlkoden, og se hvad andre har gjort for at slippe for fejlen.

Fejlkoden kan betyde en installation er gået i kludder. Man rykker derfor Windows lidt tilbage til da alt virkede fint.

Se original

2 Kommentarer

Nu spørger jeg igen. Er der ikke andre der har haft problemet ikke at kunne komme ind i app store. Det er en windows 7 starter, som er blevet til en windows 10. Jeg for at vide at der ikke er forbindelse til serveren og jeg ikke er på nettet. Men det er den, så jeg kan ikke finde ud af hvordan det kan være.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du må ud og google fejlkoden, og se hvad andre har gjort for at slippe for fejlen.

Fejlkoden kan betyde en installation er gået i kludder. Man rykker derfor Windows lidt tilbage til da alt virkede fint.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)