Sagemcom 3686 og Time capsule

Jeg har lige fået en Sagemcom 3686 Rouder fra yousee og den funger som den skal når jeg ikke har sat min apple time capsule på, men når jeg sætter time capsule på falder jeg af interternettet. Jeg er blevet bedt om at slukke mine apple produkter så de ikke konflikter med Sagemcom 3686.

Jeg havde den sat timecapsel sat til før med mine andre appe produkter hvor det virkede hvad kan være galt ???

9 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du sat Sagemcom i "bridge mode", så din Time capsule bliver eneste router? Har du været inde på mitwiffi.dk og aktivere din Time capsule?

Min time capsule har være sat til før og jeg har ikke være inde og aktiver den og ved ikke hvordan jeg skal det da den jo har sit eget net og navn?

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee skal skal læse dens MAC adresse at kende. Dette gøres via aktiver.mitwifi.dk

Jeg har lige kørt den igennem men så snart jeg går over på min timecapsul så taber den internetforbilndelsen.

Jeg har sat min time capsul til sagemcom med ledning og slået wifi fra på sagemcom og min timecapsul er slået fra Brofuntkion.

Jeg har også lagt mærke til at når jeg slå wifi fra på sagemcom og timecapsel på så lyser Internetknappen og hvis jeg sætter wifi til på sagemcom og kommer på nettet er der ingen lys i Internetkanppen det virket mærkelig

Omdømme 4

Badge +3
Jeg kender desværre ikke din 3686 så godt. Den er rimelig ny hos Yousee. Har du prøvet at gå ind på mitwifi.dk, og se om din Time capsule er kendt af Yousee?

Ja hvis der er nogle der kan hjælpe så jeg kan bruge min Time capsul sammen med min sagemcom 3686 ville der være rart da Tekninkerne fra Yousse jeg  har snakkede med ikke kan få det til og virke sammen.

Der er afprøvet at sætte time capsul på DHCP-Nat og Sagemcom slå Brige mode fra og det viker ikke?

Omdømme 4

Badge +3
jeg tror, at du bare mangler at gå ind på mitwifi.dk og aktivere din Time capsule. Din Timecapsule har en MAC adresse Yousee skal have, for at bruge din Time capsule som router. Din Sagemcom skal være i Bridge mode og wifi slået fra.

Tak for svar desværre er der ikke funden nolge løsning hverken fra tekniker eller suport på min problem, men tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)