Spørgsmål

Pluginnet

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hvis jeg vil hastigteste mit bredbånd skrives der midt på siden: "Pluginnet kunne ikke indlæses"
Hvad er det og kan man gøre noget ved det, således jeg kan teste min hastighed?:?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det nemmeste er at hente en App til telefonen eller tablet f.eks Speedtest fra Ookla. Så slipper man for en masse bøvl med Plug In's.
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er vigtigt, at du teste kablet for eliminere fejl muligheden dårligt wifi. Går du til Yousee med et dårligt tal, vil de bede dig teste igen kablet. Er det bare til eget brug, kan du sagtens teste over wifi, men regn med wifi, som en stor fejlkilde på f.eks. 2,4 GHz i en lejlighed.

Jeg tester selv med TDCs egen app (TDC Netperform) over wifi. Jeg synes den giver det mest korrekte resultat. Måske skyldes det, at man tester mod en server på TDCs eget net. Får jeg et underligt tal tester jeg normalt også kablet. Det skal dog siges, at jeg tester på 5 GHz, hvor jeg har en egen kanal. Kommer nogen naboer ind på den, hører de hurtigt fra mig ;-)

Jeg går ud fra du bruger speedtest.net. Denne side bruger et flash plug in. Browserne er ved at smide flash ud, da der er for store sikkerhedproblemer med det. Du skal i stedet gå til beta.speedtest.net, som speedtest.net foreslår. Den burde virke, men du skal vist have slået add blockere fra. (det er lidt lang tid siden jeg har brugt den).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)