Spørgsmål

Manglende svar (lovet den 15ds) på en henvendelse til Privat, abonnement og regninger

Jeg henvender mig i afmagt på denne måde - til Danmarks største underholdningsunivers, i al beskedenhed som fastnet (siden 1968) internet og Tv kunde. Sagen er den, at jeg den 14. september 2016 kl. 16:30, sendte en mail /kontaktformular til Privat - Abonnement - Regninger. YouSee kvitterede med et "Vi svarer indenfor 1 arbejdsdag" Jeg har intet hørt her den 20. sept. 2016, det er hvad jeg kalder, ikke at holde ord - og dårlig service. Sagen er i al sin korthed at man sender en "helt hen i skoven regning" som skal betales den 29. august 2016. Denne regning - har efter min mening ingen relation til virkeligheden. Regningen er et resultat af dårlig service hvor Yousee efter efter 6 uger uden fastnetsforbindelse her hos mig foreslår,  at sende en tekniker da det ikke på noget tidspunkt blev sendt et skillefilter som blev lovet da problemet opstod fastnet - og internet virkede ikke sammen ( fra 19juni til 8. august) i hele perioden taler jeg med 6-8 servicemedarbejdere - stadig uden at modtage det lovede skillefilter- Hjælp Kasper, du var den første jeg talte med den 19. juni 2016 - fastnet virkede først igen den 8. august - efter sammenlagt mere end 2 timers ventetid på at komme igennem  - og nu en regning på 3x normal abonnement til betaling om 9. dage.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er desværre ikke noget brugerforummet kan hjælpe dig med, det kan kun You See, de er ikke meget med på dette forum, da det er for brugere til at hjælpe andre brugere med spørgsmål af hovedsageligt teknisk karakter, og anden viden vi tilsammen er i besiddelse af. Så ikke noget der direkte kræver You See.
You See kan kontaktes på deres FB væg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P