mail adresse

Jeg kan se i en tråd at det er eller har været muligt at beholde sin mail adresse hvis man skifter udbyder. Mit spørgsmål går på hvad det koster hvis man ønsker at beholde mail.dk adressen, hvis det kan lade sig gøre ellers vil jeg gerne vide hvor længe TDC/YOUSEE skal holde adressen valid inden den nedlægges, således man kan nå at informere familie, venner og evt. kunder om den nye mailadresse.

Håber på et hurtigt, kompetent og kvalificeret svar.

(har du kun underlige bemærkninger og udbrud, så hold dem for dig selv)

Hilsen

Eigil

4 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis du opsiger dit kundeforhold vil du sikkert også miste din mail konto. I gamle dage kunne det lade sig gøre at skfte fra f.eks. Cybercity og beholde sin mail adresse. Internet udbyderne havde ikke rigtig styr på det den gang. Prøv at spørge kunderservice, men jeg tvivler meget. Der er mig bekendt ikke  et produkt, som hedder mail alene.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det lyder helt rigtigt det Slangefar skriver, få dig en Mail som ikke er knyttet til en udbyder, brug for.eks Gmail eller Yahoo, så behøves der aldrig at skifte mere. Bruger selv gmail, og har gjort det meget længe.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kan kun anbefale en gratis Gmail konto. Jeg har flere af dem, som jeg bruger til forskellige ting.

Tak for gode input, jeg vil benytte Jeres fine løsning, som også kan inergreres med windows live mail 2012 så det er et rigtig godt forslag, tak for hjælpen :-) 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)