Ingen support

Meldte flytning i god tid og fik bekræftigelse på at alt var ok. Da vi flyttede var intet sket. Supporten svarede første gang men fik det aldrig løst. Nu uden internet og tv i en måned. 4 henvendelser til supports forskellige kanaler og ikke en lyd tilbage. Hva faen skal man gøre? 

1 Kommentar

Bliv ved, hver dag - kundeservice er ind i mellem ekstrem tunge at danse med.

Havde selv problemet inde på livet da min gamle mor opsagde sit bland selv 10 abonnement.

Jeg betaler hendes regninger og får dem også tilsendt - jeg skulle til at betalt for de næste 3 måneder da hun ville have jeg opsagde det. Det gjorde jeg så og så træk jeg selvfølgelig 1 måned fra som jeg også skrev i opsigelsen. Løbende måned + 1 måned det må være mere end nok i opsigelses frist. Alligevel fik min gamle mor rykker på de 180,- kr (+ 100,- kr. i gebyr). jeg havde trykket fra og blev efterfølgende truede med advokat osv. (bål og brand).

(Jeg fik en kvittering på opsigelsen jeg havde skrevet).

Det skulle have været lukket d. 29/2-2016 - da jeg modtog en mail om at de ville lukke for alle hendes abonnementer pr. 1/4-2016, skrev jeg tilbage i en ikke særlig pæn tone, så vågnede kundeservice endelig op og fik annulleret rykker, advokat osv.

Utroligt man skal skrive i en ikke pæn tone før der sker noget.

Det høre med, hun havde kun det een abonnement (bland selv 10) - grundpakken bliver betalt via huslejen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)