ingen adgang til Router

Hej, Jeg skal have adgang til min router da jeg skal have åbney 3 UDP porte (4500/500/123).

Jeg går ind på 192.068.0.1 og kommer ind på en side hvor jeg skal taste brugernavn og kode og taster admin og password men kommer ikke ind.

Kan I hjælpe

Søren

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nu skriver du ikke hvilken router du har, men jeg skal ind på 192.168.0.1 (meget tæt på det du skriver) på min Netgear 6250. Har du en Windows PC kan du starte en "command prompt" og starte ipconfig. Så kan du se router adresse som gateway.

ok men hvad er så username og password. admin og password virker ikke

Slangefar skrev:
Nu skriver du ikke hvilken router du har, men jeg skal ind på 192.168.0.1 (meget tæt på det du skriver) på min Netgear 6250. Har du en Windows PC kan du starte en "command prompt" og starte ipconfig. Så kan du se router adresse som gateway.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Går ud fra du har en 6250 router. Hvis ikke admin/password virker, og du ikke kender nogle ændrede brugernavn/password, er du nødt til at nulstille router, så den slår tilbage til udgangspunktet admin/password. I det lille hul med teksten "Reset" stikker du noget spidst (f.eks. en udrettet papirclips) ind i cirka 7 sekunder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)