Kan ikke tilslutte til 5 Ghz

Hej

For noget tid, har jeg ikke kunne tilslutte mit andet wifi "5Ghz" så i stedet bruger jeg 2.4Ghz, hvilket er lidt nederen når jeg ikke får den optimale hastighed. Kun på nogle devices kan jeg tilslutte til 5Ghz, selvom mine nyeste produkter som pc og telefon kan heller ikke connecte/se den på listen.

Router: C6250EMR Download/Upload 300/60

Alle råd er velkomne:manlol:

-Vincent

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvis enhederne ikke kan se dit 5Ghz net, så er det fordi de ikke kan forbinde til det, min Telefon kan ikke, Tablet kan, en anden Tablet kan ikke.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg havde også problemer med nogle enheder, da vi fik vores 6250. Dine enheder skal kunne bruge 5GHz. Din router og de enheder du vil koble på er ikke helt enige om, hvordan de mange forskellige wifi standarder skal bruges :(

Du skal logge på din router. Instruktion står i bunden af den. Prøv følgende 2 ting (som hjalp her):

1. Sæt kryptering til kun AES på 5 GHz

2. Sæt hastighed en smule ned på 5 GHz 

Hvis det virker skal du kontakte kunderservice på hverdage på 70704040 og bede om at få en "åben konfiguration". Hvis ikke du gør det, retter Yousee automatisk tilbage i din router :(

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)