Hvorfor er min indbakke altid overfyldt?

Hvorfor er min indbakke altid overfyldt? 800 E-breve er er åbenbart for meget Hvorfor? Sådan var det ikke tidligere hos TDC... Så mange breve kan jeg IKKE se i min indbakke Venligst fra Jørgen Øland-Petersen

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Som udvikler/drifter er vi nødt til at sætte nogle begrænsninger :(

Se at få rydet op i den indbakke, Jørgen :D

Jeg beholder selv kun stort set alle mails så længe, at jeg ikke har fået gjort noget ved dem. Det gør, at jeg fint kan være på en mail service med meget begrænset plads. Kan du ikke tage dig sammen og slette mails, du ikke behøver mere, bør du nok flytte til en service, hvor man kan købe ekstra plads. Du kunne også overveje at installere en mail klient på f.eks. en computer, så får du også en masse plads til mails.

Slangefar skrev:

I følge forums regler skal ansadte have et spesielt  skilt. [b][img]5i5E590A6FD3B60C44.gif[/img]

http://forum.yousee.dk/t5/Velkommen/Hvem-er-hvem/m-p/9228#U9228

Spidsmus1 skrev:
Hvorfor er min indbakke altid overfyldt? 800 E-breve er er åbenbart for meget Hvorfor? Sådan var det ikke tidligere hos TDC... Så mange breve kan jeg IKKE se i min indbakke Venligst fra Jørgen Øland-Petersen

Log på yousee-mail. Klik på Mapper. Der kan du se hvor dine mails gemmer sig. :D

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

majah skrev:

Slangefar skrev:

I følge forums regler skal ansadte have et spesielt  skilt. [b][img]5i5E590A6FD3B60C44.gif[/img]

http://forum.yousee.dk/t5/Velkommen/Hvem-er-hvem/m-p/9228#U9228

Jeg har ikke været, er ikke, og vil aldrig blive ansat hos Yousee, men henviste til de begrænsninger, os som laver systemer, er nødt til at lave eller fastsætte som udvikler eller drifter.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Normal har indbakken plads til 1.000 mails. Får besked i god tid før indbakken på "Mit YouSee" er fuld. Personligt har jeg lavet en "Ny indbakke", hvor jeg smider de mails fra indbakken over i. Det har endnu ikke været nødvendigt, at slette nogen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

joern skrev:
Normal har indbakken plads til 1.000 mails. Får besked i god tid før indbakken på "Mit YouSee" er fuld. Personligt har jeg lavet en "Ny indbakke", hvor jeg smider de mails fra indbakken over i. Det har endnu ikke været nødvendigt, at slette nogen.

Jeg kan tilføje at den samlede plads er 1 GB.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)