Heos, forbindelsen ryger.

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej, 

Jeg har store problemer med at få Heos til at køre optimalt på Yousees internet. Jeg mistænker routeren for at være synderen, da alle mine Heos er blevet testet hos Hifi-klubben, da jeg, selvfølgelig, mistænkte dem for fejl, men nej. Så nu går mit fokus mod routeren.

Kort drejer det sig om at Heos-appen og forbindelsen ryger minimum en gang om dagen, nogle gange flere, også skal jeg gen-opsætte alle Heos enhederne som var det nyt. Ingen data bliver gemt, og mit en sang kan jeg sagtens blive smidt af og musikken stopper.

Det skal siges at min bærbar og telefon ikke oplever nogle problemer.

En eller flere der har samme problem? Og måske har en løsning?

Mvh.

Peter

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvilken router har du?

En Sagemcom CS 50001, en standard router fra Yousee.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Kender den ikke. Troede alle routere fra Sagemcom hed noget med F@st et-eller-andet :D

Har du prøvet at lave ændringer i din router før?

Ja, det har jeg, men der er jo begrænset adgang til denne her router.

Omdømme 4

Badge +3
UPnP kan godt give nogle korte "flow stop". Noget udstyr er mere følsomt end andet. Prøv at slå UPnP fra (især hvis du ikke har brug for det). Er der oprettet nogle ting via UPnP skal de oprettes manuelt.

Tak for svar, men det er ille muligt at gøre på denne router, jeg har som nævnt ikke adgang til ret meget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)