Spørgsmål

Fra TDC til YouSee

Kan det virkelig passe, at man ikke får så meget som en mail eller et brev fra YouSee, da de overtager TDC Privat? Jeg undre mig fordi, jeg ikke har modtaget noget som helst og først finder ud af det da jeg rent faktisk prøver at komme i kontakt med TDC, som så er forsvundet fra Facebook og med minimal kundeservice tilbage.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det har være bekendtgjort et stykke tid i forvejen, hvor længe husker jeg ikke, at TDC Privat overgik til You See. Det er en del måneder siden overtagelsen skete.
Så meget har jeg kunne læse mig til, men jeg har ikke fået noget information om det, måske jeg har ligget under en sten med PBS flyvende afsted.

Jeg undre mig dog over, hvorfor internettet pludseligt ikke virker, at all. Men mon ikke YouSee bedre kan svare på det.

Tak for svar, Radiomayn!
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
You See er ikke meget med her på brugerforummet, de har deres kontaktsted på FB.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)