Spørgsmål

YSR2000

Jeg er blevet ulykkelig lejer af en YSR2000 (10 år med gamle) NUL radio kanaler = håber ikke sirenerne tuder her. vil ikke købe en DAB+ !! PYT leves med. Men det værste problem er at jeg ikke kan optage to eller flere bider af en udsendelse uden at blive bedt om af slette forrige!! FANME!! en ny epoke af "stenalderen" Er der ingen titel (sker) på titel linjen, så kan man ikke optage!! og forsvinder titlen under optagelse så kan jeg ikke stoppe optagegelsen, kun på hovedeafbryderen. i guder en sindsyg software

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
I boksens menu går du ind på apps og her finder der du radio.
Har prøvet joern ! kun reklame-fis for et par stationer
Det største problem var jo også på det optage mæssige!! OG PLUS ! reklamer i TV siger 30 kr i leje pr mdr Jeg gir 108kr for en bunke skrammel rent ud sagt som ikke er 10 øre værd
Omdømme 7
Badge +7
Ved ikke, hvad du har, men jeg har 18 radiokanaler.
ved godt at jeg er sindsyg negativ over den!! ja i har ret ! kom ud af det lejemål
Omdømme 7
Badge +7
Det må du jo så gøre. Kan jo ikke hjælpe, at du ikke holder dig til "sandheden" om, hvor mange radiokanaler der er.
Omdømme 7
Badge +7
Tilføjelse: Hvis boksen "kun" skal bruges til radio, kan du jo finde samme 18 kanaler på dit TV uden boks.
Omdømme 7
Badge +7
Du kan se her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/radiokanaler
Omdømme 4
Badge +2
Jeg kan kun give baldur15 ret omkring radioapp'en. Antallet af kanaler er skammeligt lavt, selv en DAB+ gør det bedre :-(
Men heldigvis er P1 med...
Omdømme 7
Badge +7
nuber2 skrev:

Jeg kan kun give baldur15 ret omkring radioapp'en. Antallet af kanaler er skammeligt lavt, selv en DAB+ gør det bedre :-(
Men heldigvis er P1 med...

Kan du gi' @baldur15 ret i, at der er citat "NUL radio kanaler"? Og efterfølgende skrev han: "kun reklame-fis for et par stationer".
Kan godt være, at der kunne være flere radioprogrammer, men at udtale sig med urigtigheder, kan ingen vel være enig i?
Omdømme 7
Badge +6
Der er da næppe nogen hvor det ser anderledes ud end det gør her.

Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Der er da næppe nogen hvor det ser anderledes ud end det gør her.

Selvfølgelig ikke, men du ved jo godt, at nogle mennesker ser det, de vil se. :)
Omdømme 4
Badge +2
Og som regel virker 18 kanaler de ovenikøbet uden at genstarte boksen.
Tak for alle jeres svar! Radiokanalerne virker nu efter et par ekstra reset!! Men jeg kan bare ikke leve med at man feks!! et program indholder 3 enheder nr 2 kan du ikke udstå, så 1 skal slettes før 3 kan optages!!! HALLO HALLO HALLO 3 er slut inden man har taget stilling og trykket 5 gange på fjernbetjeningen ( Stenalderen)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)