Spørgsmål

Youseee app på Lg tv

• Deltager
  • 4 kommentarer
lan i se problemet ! en af jer taler ikke helt sandt !

Hej Tommy schmidt
Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til os.

Vi har fra YouSee's side valgt at lukke en gammel tjeneste ved navn YouBio. YouBio var desværre den tjeneste LG's App var bygget op omkring. Jeg har dags dato været i kontakt med LG, og de oplyser at de arbejder på en ny App. Da App'en bliver udviklet af LG har vi desværre ikke kontrol over den herinde fra.

Hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig eller mine kolleger.

Du kan enten besvare denne mail eller ringe på 70703050. Vi har åbent mandag og tirsdag 8.00 - 17.00 samt onsdag til fredag mellem kl. 8.00 og 15.00.
Jeg skal bede dig oplyse dit sagsnummer 444497055, så kan vi finde din sag frem hurtigst muligt.

Venlig hilsen

Alexander Aalling
Kunderådgiver
YouSee

Sendt fra min iPad

Den 16. maj 2018 kl. 16.29 skrev :

Hej Tommy,
Tak fordi du kontakter vores kundeservice, jeg håber at kunne være til så meget hjælp som muligt.

Yousee appen på dit TV er Yousees produkt, da det er dem der udvikler dem til vores platform. Så mht. hvornår der kommer en ny app skal du henvende dig hos Yousee support.

Vidste du at du hurtigt og enkelt, kan stille spørgsmål, få svar og få de seneste LG nyheder direkte fra vores Facebook side: https://www.facebook.com/lgdanmark/
Venlig Hilsen
LG Support.
Det ville hjælpe os meget hvis du i slutningen af denne e-mail kunne bruge et par sekunder på at bedømme vores service.
Telefon 78 79 64 54 Åbningstider: Hverdage 8-18
E-mail: kundservice@lgservice.se

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Received Date : 2018/05/16 12:12 24
The type of inquiry : Software/Hardware updates
Product/Model No. : LCD TV ( 33" and over )/55UF950V

hej
hvornår kommer der en ny app til yousee ? det kan ikke passe at der kun er support på app i ca 2 år på et tv til mange tusinde kr!

Click here if you have more question

The following survey will be used for the improvement of LG service only.
Please feel free to give us your frank feedback.
How would you rate the e-mail response on the following?
Very dissatisfied
Dissatisfied
Moderate
Satisfied
Very satisfied

If you are not satisfied with the answer we provided
Klicka här om du har ytterligare frågor

Please do not reply back to this e-mail message as this address is used for outbound messaged only

[Click here to reply]
Note: This email address is used for outgoing mail only. To make sure we receive your reply,Please use the [Click here to reply] link or contact us again through our web site. Thank you.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Kan se at der var skrevet på FB, og nu slettet, det er der du skal have svar fra You See, ikke her på brugerforummet.
Så har de slettet det ! Jeg har ikke . Men jeg prøver at ligge det op igen
Yousee udvikler selv app'en. LG har en app-butik, hvor app'en lægges op.

https://www.computerworld.dk/art/233570/kul-under-kode-kedlerne-her-udvikler-tdc-alle-dine-apps-og-streaming-loesninger/
Det passer jo ikke med yousee svar, de skriver at det er Lg der udvikler app,
Omdømme 7
Badge +6
Det er det jo ikke, hvis der var tilfældet, så skulle B&O, Sony, Philips, og TCL alle udvikle den til Android TV OS, og det er jo naturligvis ikke tilfældet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)