Spørgsmål

YouSee TV uden YouSee bredbånd

Kan alle uanset interudbyder få YouSee TV med boks og alle YouSee’s fordele med streaming osv?

OG

Kan man få YouSee bredbånd uden at være forpligtet til TV pakken?

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er jo 2 måder at få TV på, den ene er via Kabel TV, den anden er via DSL, er der DSL, så kræver det for at kunne få TV at der også haves bredbånd, da TV leveres derigennem.
Det kan dog hvis det er Kabel TV via en forening ikke være muligt at få bredbånd uden TV levering. Humax boksene kræver ikke You See bredbånd.
Omdømme 3
Badge
Til Radiomanden
Du kan godt få bredbånd uden også at få leveret TV, hvis du er medlem i en forening.
Det er sådan i min forening,hvor jeg er medlem.
Mvh
Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke her i Antenneforeningen muligt med internet uden TV, det er heller ikke muligt for andre udbydere end You See at levere det. Alternativet er så desværre DSL.
Omdømme 3
Badge
Jeg tror, at du skal undersøge det nærmere. I min antenneforening og i to naboantenneforeninger med kabel tv anlæg er foreningsaftalen med YouSee, at der kan leveres bredbånd uden samtidig at få tv grundpakke.
Omdømme 7
Badge +6
Det er skam undersøgt, ikke bredbånd uden TV. Hverken fra You See eller andre.
Omdømme 3
Badge
Det er jo bare ærgerligt for din antenneforening. Vi andre grundejerforeninger har ingen problemer hos YouSee, hvor vi har været kunder i mange år.
Omdømme 7
Badge +6
Der er da noget logik i det, der tjenes jo ikke penge når der ikke leveres TV, bredbånd betales til You See, TV betales til Antenneforeningen.
Omdømme 3
Badge
Sådan er det ikke hos os. Antenneforeningen opkræver tv grundpakke prisen hos antallet af medlemmer. Foreningengen betaler så til YouSee. Bredbånd betales af det enkelte medlem. Så din udlægning passer ikke på min forening og mine to naboforeninger.
Omdømme 7
Badge +6
Foreningen køber TV hos You See, og leverer til medlemmerne, Ca. 5500 husstande i foreningens eget net.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)