Spørgsmål

YouSee Programkort

Jeg lokkede en bekendt til at anskaffe en TV boks med valgfrie kanaler med det resultat at 2 andre TV i lejligheden ikke længere kunne vise ekstra kanalerne. Så købte vi kortlæsere og programkort til de 2 andre TV. Det ene af dem fungerer "næsten" hele tiden, dog med udfald. Det andet TV kan overhovedet ikke vise ekstra kanalerne. Forbindelsen til TV med boks og de 2 ekstra TV går via en Comega signalfordeler og jeg er så i tvivl om signalet måske er for svagt og at der skal investeres i en YouSee godkendt forstærker. Kan man evt. selv måle sig frem til signal niveauet? Jeg er ked at skulle have min bekendt til at købe en forstærker hvis det ikke er signalet der er problemet. Vi har naturligvis kørt kanal indstillingerne igennem adskillige gange og ventet ca. 10 minutter som anbefalet.

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +1
Hej Pstaus

Jeg kan se, at du ikke har modtaget et svar, så det hjælper jeg lige med.

Det kan være forskellige årsager. Der kan godt være tale om støj, derfor er det altid vigtigt at man har afskærmet YouSee godkendte kabler. Tommelfingeren er, hvis der er mere end 10 meters kabel til tv'et, så anbefaler vi at man anskaffer sig en forstærker, da det kan give udfald.

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P