Yousee på apple tv

Er der mon nogen der arbejder på en app til yousee så de får deres egen på Apple tv??? Kunne jo være lidt smart hvis der var en sådan app.

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Der er i denne uge kommet en ny version af YouSee Play TV & Film app'en  til  iPad og iPhone  som understøtter en AirPlay-løsning med streaming til Apple TV.

http://yousee.dk/omyouseeplay/youseeplay.aspx

Det kunne være rart om det var muligt med en app direkte til ATv. Så må ikke skal have fat i flere enhedder.

Det har ViaSat kunne gøre. Så hvorfor kan YouSee/TDC ikke gøre det samme ?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

MKroyer skrev:
Det kunne være rart om det var muligt med en app direkte til ATv. Så må ikke skal have fat i flere enhedder.

Det har ViaSat kunne gøre. Så hvorfor kan YouSee/TDC ikke gøre det samme ?

Jamen, siden februar har airplay til Apple TV været muligt med appen "YouSee Play Tv & Film" på iOS-udstyr, fx iPad.

Helt enig. Og når nu HBO og DR har fået lavet app's må det da snart komme. Er der ingen udmelding fra Yousee?

Forventer også snart YouSee kommer med app til Apple TV (4. generation), da jeg helt ærlig har mistet tålmodigheden med Samsung boksene...........

YouSee, hvornår kommer den Apple TV app?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Carpo skrev:
Forventer også snart YouSee kommer med app til Apple TV (4. generation), da jeg helt ærlig har mistet tålmodigheden med Samsung boksene...........

Hej Carsten velkommen til forum.

Dette er et bruger til bruger forum. Vil du være sikker på svar fra YouSee, skal du besøge dem på Facebook.

Omdømme 3

Badge +3

Carpo skrev:

Her er et svar fra Kasper i en anden tråd:

YouSee Forum er et bruger til bruger forum, men jeg vil gerne give et svar her, som forhåbentlig også kan komme andre til gavn også.

Vi har ikke planer om en app til det nye Apple Tv på nuværende tidspunkt, men vi understøtter naturligvis fortsat afspilning over Airplay Glad humørikon

----------
Kasper
YouSee Forum Team
Vildt at Yousee ikke engang har planer om en app og at joern svarer at Airplay er Yousees eneste alternativ. Ærgerligt man ikke har resurser til at komme med på en af de mest udbredte platforme i stuen.

mvh Mads

Omdømme 3

Badge +3

madsre skrev:
Vildt at Yousee ikke engang har planer om en app og at joern svarer at Airplay er Yousees eneste alternativ. Ærgerligt man ikke har resurser til at komme med på en af de mest udbredte platforme i stuen.

mvh Mads

Bare for at få det på plads. Jeg svarer ikke. Det er som skrevet noget, Kasper fra YouSee har skrevet.

Jeg kan ikke forstå at YouSee ikke har en app klar der understøtter Apple tv(4), jeg håber virkelig at den snart kommer!

mvh

Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)